Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door renate1985
Wij gaan niet op vakantie dit jaar.
We gaan wel uitstapjes maken. Zo willen we het dorpje Doel in België gaan bekijken. Dat is een verlaten dorp met een hele trieste geschiedenis. Ook willen we naar het dadipark in België. Dat is een verlaten pretpark.
Verder denk ik een dagje dierentuin, veel met de honden naar het bos en misschien naar het strand.
Door smulpaap
Berna schreef: Puppy uitzoeken en halen in Hongarije  :biggrin2:

Dat word dus een extra leuke vakantie  8)
Door eelke
Berna schreef: Puppy uitzoeken en halen in Hongarije  :biggrin2:
Oke, jij wint!!  ;D

Wij gaan natuurlijk met ons busje op stap.  8)
Door Khari
Ik heb morgen vakantie, een week, maar blijf lekker thuis, genieten van mijn nieuwe aanwinst die morgen komt  :biggrin2:
Door Kinnie
Ik ga ook niet op vakantie. Wel een weekend weg in oktober met de goldens.
Mijn vakantie is top als ik er heerlijk met de honden op uit kan trekken, en dan weer in m'n eigen bedje kan slapen ;) Heerlijk genieten. Hier geen kinderen om rekening mee te houden, maar heerlijk alles rondom de honden plannen
Door Irish
Ik zou op vakantie gaan naar de bergen in Berchtesgaden (Duitse Alpen), maar op dag 1 moesten we al terug omdat de kat van mijn vriendin met wie ik die huttentoer aan het doen was op 3 plaatsen haar bekken heeft gebroken door ws een aanrijding.... domper :( Al begrijp ik het wel en weet ik dat mijn vriendin hetzelfde had gedaan als ik in haar situatie zat!
Door Borke
Wat een domper Irish!

@ Jantina/Orinake - als kind was ik enorm wagenziek, dus ik kon niet mee op vakantie.
Pas vanaf mijn 7e jaar ging ik mee.
Daarvoor gingen mij ouders samen weg en was ik samen met mijn (hele leuke) oma thuis. Mijn oma woonde bij ons.
Ik vond die zomers met mijn oma altijd fantastisch, mijn moeder vond het wel moeilijk om zonder mij te gaan.

Ik lees net een artikel over www.huizenruil.com dat is ook een leuke manier om redelijk low budget op vakantie te gaan en de wereld te zien. Zeker als je met zijn tweetjes gaat.
Je hebt alleen je reiskosten.
Voor ons hoeft dat niet, want wij hebben al familie in ons huis zitten als we weg gaan, die vieren bij ons vakantie  8)
Door Corine1981
Weekje met de boot naar ons eiland op de Loosdrechtse Plassen.
Veel verder heb ik dit jaar met dikke buik geen behoefte aan :+
En manlief heeft nu een weekje vrij en na de bevalling weer twee weken.
Door orinake
Borke schreef: Wat een domper Irish!

@ Jantina/Orinake - als kind was ik enorm wagenziek, dus ik kon niet mee op vakantie.
Pas vanaf mijn 7e jaar ging ik mee.
Daarvoor gingen mij ouders samen weg en was ik samen met mijn (hele leuke) oma thuis. Mijn oma woonde bij ons.
Ik vond die zomers met mijn oma altijd fantastisch, mijn moeder vond het wel moeilijk om zonder mij te gaan.

Ik lees net een artikel over http://www.huizenruil.com dat is ook een leuke manier om redelijk low budget op vakantie te gaan en de wereld te zien. Zeker als je met zijn tweetjes gaat.
Je hebt alleen je reiskosten.
Voor ons hoeft dat niet, want wij hebben al familie in ons huis zitten als we weg gaan, die vieren bij ons vakantie  8)

Ik spreek mijn mama of zussen alle dagen om te vragen hoe het met de kindjes is, ze weten ook dat ze altijd mogen bellen of in dit geval kunnen ze ook skypen ;) Maar Eneas heeft daar zelden nood aan. Éowynn wel, maar die is naar mij veel aanhankelijker dan Eneas.
Door Mieke L.
bloemetje schreef: Als t ouder word wil ie misschien niet meer mee Jantina  :biggrin2:
:biggrin2: Over een jaartje of 16 daarom geniet er nu nog maar lekker van!
Door Lizzy
Wij zijn al op vakantie, 365 dagen per jaar :biggrin2: (behalve op de dagen dat Leo moet werken). Maar echt, wij hebben het hier in dit huis/tuin zo heerlijk, het voelt alsof we elke dag op vakantie zijn. Dus wij blijven op vakantie dit jaar :biggrin2:.
Door Berna
eelke schreef: Oke, jij wint!!  ;D

Wij gaan natuurlijk met ons busje op stap.  8)
:D al weken aan het af tellen.. eerst op de loopsheid, dan of ze drachtig is en dan..zit er een bij voor ons. Gelukkig allemaal het geval. Kan niet wachten :-)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door