Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zhiva
Ik denk dat je je vriend maar eens dit topic moet laten lezen waarin alle voordelen (en vooral gebruiksmogelijkheden) van de waterblazer worden weergegeven. Dan kan hij het echt niet meer weigeren hoor  ;)
Door slechteeter
Hope schreef: Merk je dan ook verschil met de hoeveelheid haren in huis?
Ik zit te twijfelen er 1 aan te schaffen, zeker voor deze prijs lijkt me dat de moeite waard.

ik merk wel minder haren in huis en nadat we op het strand zijn geweest blaas ik hem droog en  is gelijk ook al het zand uit zijn vacht,dan heb ik ook geen zandbak in huis
Door slechteeter
Echt ben er helemaal happy mee, en ik weet niet of je een auto hebt , daar is ie ook handig voor, helemaal op de plekken waar je normaal moeilijk bij komt met de stofzuiger, zoals dat stukje bij de handrem en de stoelen tussen in ,en die dingen waar lucht doorheen blaast die roosters, heb gewoon alles eruit geblazen , en als je wegwilt zonder dat je zelf net zo harig bent als de hond hup blazer erop ,

zhiva schreef: Kan je gelijk onder de noemer huishoudelijk werk gooien toch ? En als je dat gemakkelijker kan worden gemaakt ::)
Ik ben bij ons kostwinner, vandaar dat ik me niet met schoonmaken bezig houdt  ;) Wederlief mag/kan helaas niet meer werken.  :'(
Door Hope
slechteeter schreef:
ik merk wel minder haren in huis en nadat we op het strand zijn geweest blaas ik hem droog en  is gelijk ook al het zand uit zijn vacht,dan heb ik ook geen zandbak in huis
Ja dat lijkt me ook handig. Nelson en ik gaan altijd naar het bos, of het er nu droog is of niet. En als het er nat is, dan zit hij vaak ook behoorlijk onder de modder. Dus dan is dat eraf blazen wel handig lijkt me.
slechteeter schreef: Echt ben er helemaal happy mee, en ik weet niet of je een auto hebt , daar is ie ook handig voor, helemaal op de plekken waar je normaal moeilijk bij komt met de stofzuiger, zoals dat stukje bij de handrem en de stoelen tussen in ,en die dingen waar lucht doorheen blaast die roosters, heb gewoon alles eruit geblazen , en als je wegwilt zonder dat je zelf net zo harig bent als de hond hup blazer erop ,
Haha, nog een handig doel!
Ik zat ook al te denken, ik kan er misschien ook de paardendekens mee schoonblazen, dan hoef ik daar het haar ook niet meer uit te borstelen (is ook zwaar!) en misschien kan ik ook de haren van de dekjes blazen voor ze in de wasmachine gaan. Dat doe ik nu met zo'n rubberen borstel maar dan nog zit de afvoer van de wasmachine vaak vol met haar en zand. En de kussenhoes van Nelson voor die de was in gaat, dat zal de wasmachine ook wel fijn vinden.
Kijk, ik verzin al best wat huishoudelijke klussen. Lijkt me echt handig zo'n ding, en hij is nu niet zo heel duur.
€ 67,99 incl. btw en verzenden.
Door slechteeter
Ja en de tuinkussens haarvrij, ik zeg had hem veel eerder moeten aanschaffen, en de horren stofvrij maken ook zo gebeurt, en elke keer als ik hem pak rent de hond al naar buiten he mag ik ook
Door zhiva
jeetje, wat fluctueert de prijs van dat ding  :o  Das weer wat anders dan €83,00. In duitsland is hij nu nog maar €55.-  ???
Door Sweet Dutchess
zhiva schreef: jeetje, wat fluctueert de prijs van dat ding  :o  Das weer wat anders dan €83,00. In duitsland is hij nu nog maar €55.-  ???
Als je overweegt om hem te kopen , zou ik het nu  dan doen. Morgen kan die prijs weer goed €20 meer zijn.
Door Hope
Sweet Dutchess schreef: Als je overweegt om hem te kopen , zou ik het nu  dan doen. Morgen kan die prijs weer goed €20 meer zijn.
We hebben hem besteld!
Door Corine1981
Ik heb hem nu ook besteld, ze worden toch al aangeraden met een waterhond :-)

Ik denk dat bp wel commissie verdient, ha ha
Door zhiva
Sweet Dutchess schreef: Als je overweegt om hem te kopen , zou ik het nu  dan doen. Morgen kan die prijs weer goed €20 meer zijn.
Ik heb hem al een tijdje  :biggrin2:  en ja heul blij mee nog steeds!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door