Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hope schreef: Merk je dan ook verschil met de hoeveelheid haren in huis?
Ik zit te twijfelen er 1 aan te schaffen, zeker voor deze prijs lijkt me dat de moeite waard.
zhiva schreef: Kan je gelijk onder de noemer huishoudelijk werk gooien toch ? En als je dat gemakkelijker kan worden gemaakt![]()
Ik ben bij ons kostwinner, vandaar dat ik me niet met schoonmaken bezig houdtWederlief mag/kan helaas niet meer werken.
![]()
slechteeter schreef:Ja dat lijkt me ook handig. Nelson en ik gaan altijd naar het bos, of het er nu droog is of niet. En als het er nat is, dan zit hij vaak ook behoorlijk onder de modder. Dus dan is dat eraf blazen wel handig lijkt me.
ik merk wel minder haren in huis en nadat we op het strand zijn geweest blaas ik hem droog en is gelijk ook al het zand uit zijn vacht,dan heb ik ook geen zandbak in huis
slechteeter schreef: Echt ben er helemaal happy mee, en ik weet niet of je een auto hebt , daar is ie ook handig voor, helemaal op de plekken waar je normaal moeilijk bij komt met de stofzuiger, zoals dat stukje bij de handrem en de stoelen tussen in ,en die dingen waar lucht doorheen blaast die roosters, heb gewoon alles eruit geblazen , en als je wegwilt zonder dat je zelf net zo harig bent als de hond hup blazer erop ,Haha, nog een handig doel!
zhiva schreef: jeetje, wat fluctueert de prijs van dat dingAls je overweegt om hem te kopen , zou ik het nu dan doen. Morgen kan die prijs weer goed €20 meer zijn.Das weer wat anders dan €83,00. In duitsland is hij nu nog maar €55.- ???
Sweet Dutchess schreef: Als je overweegt om hem te kopen , zou ik het nu dan doen. Morgen kan die prijs weer goed €20 meer zijn.We hebben hem besteld!
Sweet Dutchess schreef: Als je overweegt om hem te kopen , zou ik het nu dan doen. Morgen kan die prijs weer goed €20 meer zijn.Ik heb hem al een tijdje