Een week of twee geleden is ons adoptie kipje (die we van de buurman gekregen hadden) helaas overleden. En nu zit Pep alleen. En dat is zielig. Dus heb ik de fokker van Pep en Kok (Kok is helaas vorig jaar overleden) gebeld, waar ik ze ruim 6 jaar geleden heb gekocht. En hij fokt nog en hij heeft jonge hennetjes zitten, die ongeschikt zijn voor de tentoonstelling. We mogen er dus met alle plezier drie komen halen, dus dat gaan we morgen avond doen!
Ik weet zeker dat Pep hier heel blij mee gaat zijn! Ze houdt zo van gezelschap. En ze peert 'm steeds naar de buurman, om daar naast zijn kippenhok te gaan zitten.
He, zo gezellig, ben lekker kuikenvoer wezen shoppen vandaag, nieuw eetbakje voor ze, Leo heeft net het nachthok gewit, ik heb een pracht-stok uit het bos mee genomen (op het dak van mijn auto gebonden, Leo was heul trots op me

(stiekem heel jammer dat we geen haantje mee kunnen nemen... We denken er toch wel serieus over om volgend jaar een nestje te doen.... We mogen bij deze fokker in ieder geval wel bevruchte eieren komen halen).