Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
Pauline schreef: Nu zou ik graag zeggen dat dat niet zo is, maar dan lieg ik. Je hebt gelijk lieverd, maar ik ben vooral kritisch in mijn eigen huis! Enne... als jullie daarin gebivakkeerd hebben vind ik het altijd keurig netjes terug.  :D
Even koffie drinken en dan begin ik :P :P, heb tot 13.15 uur de tijd, dan met de wolfjes op stap en  :drive1: :drive1:
Door Pluto
Ronald schreef: Net even langss geweest op ROC Friese Poort en hij is in the pocket! Deze jongeman (*kuch*) is eindelijk gediplomeerd!
Hehe, eindelijk een erkende slimmerik!
En dan moet je nagaan dat wijsheid met de jaren komt, dus je potentieel is eindeloos!
:biggrin2:
We liepen door een uitlaatservice. P vond het best een beetje spannend. Wilde wegrennen maar okk met mij mee. Ze waande zich een weg door de groep terwijl ik haar riep. Zegt de chick van de hus: is diegene zonder staart van jou....
Nee muts, ze heeft een staart maar vind het rete spannend en dus zit ie tussen d'r benen  ;D
Door Buran en Co
Heb zin om een hele flinke pot te janken, denk dat ik dat zo maar even boven ga doen. Niet beneden want de honden zijn al in de war genoeg door Faydor die weg is en Oy die naar DA ruikt en in de bench moet blijven. Gelukkig vindt hij dat nu nog best, hij zal ook kapot zijn van de afgelopen 1,5 dag. Ik moet eigenlijk hard werken maar kan me er moeilijk toe zetten. 1 klant heeft echt een deadline want die hebben morgen bespreking van de cijfers tot en met juni maar nu dat af is overspoelt het depressieve gevoel me weer volledig. En dan zo vies warm dus ik kan niet lekker een eind gaan wandelen want dat trekt Buran niet met zijn stembandverlamming. En dan moet ik Oy ook weer alleen laten  :-[

Elke keer denk ik aan Faydor, hoe hij gistermorgen was, zo helder, zo lief. Ik mis hem zo  :'( :'( :'( :'(
En volgens mij ben ik ook nog echt verkouden en zitten mijn neus en holtes niet alleen vol door het huilen.

Sorry hoor, ik probeer de laatste maanden heel positief te zijn en dat lukte geweldig maar de laatste week hakt er nu even behoorlijk in  :'( :'(
Door Gizmo
Ik ben postbezorger en ik moest vandaag een brievenbuspakketje bezorgen. Die dingen zijn haast nooit fatsoenlijk door de brievenbus te krijgen en ik zat maar te prutsen... Totdat er aan de andere kant van de deur een hond me hielp door het pakketje eruit te trekken met z'n bek! Haha geweldig! En volgens mij was het me anders ook niet gelukt. Dat beestje neemt ook altijd de post van me aan, echt leuk om te zien!

@Buran en Co, Sterkte met het verlies van je hond. Ik kan me voorstellen dat je je zo voelt. En dan kan je soms beter maar gewoon ff lekker uithuilen.
Laatst gewijzigd door Gizmo op do 10 jul 2014, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ronald
eelke schreef: Jeee Ronald! Had je wel zo'n zwart ding op je kop en een corsage opgespeld enzo?
Ik heb niet eens een stropdas, laat staan zo'n zwart ding op mijn kop.  :biggrin2:
Pluto schreef: Wel zo'n wit ding onder zijn kop hoofd......  ::)  :biggrin2:  :-*
Mwa... da's meer grijs...  :P
Door koekje
Ik ben met Vera in de doek gezellig naar de groenteturk geweest. Het is dat ik haar weer stond te koken (vies plakweer en warm shirt aan) en dat ze zelf een shirt met lange mouwen eronder aanhad en enorme honger kreeg, daardoor begon ze op het eind wat te friemelen en de laatste paar meter totaan de voordeur te roepen.
En wat hebben we allemaal gekocht:
- 5 kilo tomaten (mn armen zijn weer een metertje langer)
- zakje voor roze chemische pudding
- citroencakeje
- bananencakeje voor meneer
- pak sap
- verse jalapeños
- bosje lente-ui
- bol roze knoflook
- struik peterselie
- bakje aardbeien
- 2 kleine platte broden

En ik heb er nog staan kijken naar het rundvlees, om morgen curry van te maken. Totdat ik een dikke vlieg daar in de vitrine zag; toen hoefde ik niet meer.
Door Els&Flow
Naar het tuincentrum geweest en Berberis red juwel gehaald. Het was een hele klus om dat erin te zetten, zonder kleerscheuren en eigen open gehaalde huid, maar ze staan erin. Er schijnen leuke besjes aan te komen, dus vooruit dan maar, het kan niet anders meer.

Daarna naar de markt geweest, lekker veel groente en fruit gehaald, een grote emmer kokosvet en lekkere honing.

Flow der boomwortel is net bezorgd dus die is zich in de tuin uitgebreid ermee aan het vermaken. Ze vind hem geweldig!!
Door kira
Zit thuis tussen heel boze beren. Het is extreem warm en vochtig en die combi is niet beer geschikt. Ze zijn heel lang alleen geweest vandaag (gebeurd zelden maar het kon niet anders vandaag) en normaliter trek ik dan nette kleding uit hondenkleren aan alles in de bus en zwemmen. Maar kleine beer mag nu niet door haar wond en dus kunnen we niet uit. Als blikken konden doden had ik net mijn laatste adem uitgeblazen.
Door Naomi B
Ff goed janken, geeft helemaal niet Barbara. Gewoon doen. Moet er ff uit ook.

Ik hoop dat ze van deze afblijven Els!

Vandaag op het werk hele dag real drives gedaan (je drijfveren uitgedrukt in kleuren en dan hoe heel je team in elkaar zit) Was op zich wel leuk maar daarna geen leut meer om nog een dossier aan te raken. Morgen lekker het teamuitje. We gaan naar Scheveningen. Eerst ff naar Sea life en dan gaat een groep steppen. Ik installeer me met een boek ergens en dan kunnen ze de tassen bij mij kwijt. En daarna bbq aan zo'n tafel. Mss ook nog met een groep naar Crazy piano's. Ik heb er zin in. Hoop dat we het droog houden.

Nu zo naar huis. de noedels van gister opwarmen. Nagels doen en mss nog wat zingen. En bijkomen van vannacht.  ::)
Door K&D
Els&Flow schreef: Naar het tuincentrum geweest en Berberis red juwel gehaald. Het was een hele klus om dat erin te zetten, zonder kleerscheuren en eigen open gehaalde huid, maar ze staan erin. Er schijnen leuke besjes aan te komen, dus vooruit dan maar, het kan niet anders meer.
Ja, als ze eenmaal goed geworteld zijn zijn die Berberissen heerlijk voor tegen vandalen. Onze buren hebben ook zo'n hegje. Bij ons vinden we in de beukenhaag altijd blikjes en andere zooi gefrot na Carnaval. >:( Zij nooit... ::)
Door dinky89
Naomi B schreef: Ff goed janken, geeft helemaal niet Barbara. Gewoon doen. Moet er ff uit ook.

Ik hoop dat ze van deze afblijven Els!

Vandaag op het werk hele dag real drives gedaan (je drijfveren uitgedrukt in kleuren en dan hoe heel je team in elkaar zit) Was op zich wel leuk maar daarna geen leut meer om nog een dossier aan te raken. Morgen lekker het teamuitje. We gaan naar Scheveningen. Eerst ff naar Sea life en dan gaat een groep steppen. Ik installeer me met een boek ergens en dan kunnen ze de tassen bij mij kwijt. En daarna bbq aan zo'n tafel. Mss ook nog met een groep naar Crazy piano's. Ik heb er zin in. Hoop dat we het droog houden.

Nu zo naar huis. de noedels van gister opwarmen. Nagels doen en mss nog wat zingen. En bijkomen van vannacht.  ::)
Wie weet komt Wilfred genee jullie dan wel vergezellen in de crazy piano's ;-)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door