Lil schreef: Dat is in de Lichtstad? Vroeg zij hoopvolYup, das ''mijn'' leslocatie!![]()
![]()
Kaela schreef: Wat leuk Irish! Als ik jou een beetje inschat lijkt het me heel goed bij jou passen!Thanks! Het past wel in mijn straatje ja

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lil schreef: Dat is in de Lichtstad? Vroeg zij hoopvolYup, das ''mijn'' leslocatie!![]()
![]()
Kaela schreef: Wat leuk Irish! Als ik jou een beetje inschat lijkt het me heel goed bij jou passen!Thanks! Het past wel in mijn straatje ja
Irish schreef: Yup, das ''mijn'' leslocatie!Biedt perspectief. Je zou dan het dichtste bij mij in de buurt zijn tot nu toe.
Thanks! Het past wel in mijn straatje jaIk vind dingen die voor elke hond geschikt is (dus jong/oud of beperkt) leuk en hou zelf niet zo van sporten waar honden mega adrenaline pieken van maken zoals bijvoorbeeld behendigheid/flyball. Iedereen moet lekker met zijn hond bezig kunnen zijn op een manier wat bij die combi goed past!
Lil schreef: Biedt perspectief. Je zou dan het dichtste bij mij in de buurt zijn tot nu toe.Gezellig!!
Heb mijn juf al gehint, maar die wil niet en gaf de hint... had jij niet een diploma ?
Ja, maar ikke ga geen les erin geven, ik wil les erin.![]()
pallas schreef: Hoeft tante P. niet te bukken voor de hooperboogjes? Dan kan je ook een stuk of 3 achter elkaar zetten, daar een afdekzeil over spannen en dan heb je een tunnel op maatHoopertunneltjes zijn eerst maar 1 meter en liggen dus recht. Langere tunnels worden ook wel gebruikt, maar geen must. Dus jou oplossing is helemaal geen gekke voor de reuzen onder de honden!In een bocht leggen is alleen niet zo makkelijk met zo'n constructie.
kira schreef: Tante p gaat deze week eerst starten met de mixles en hoop dan uit te vinden wat de belemmering is bij bukken en wat maakt dat ze niet in draf kan lopen (zelf denk ik dat ze doordat ze vanaf pup niet echt kon lopen haar motorische ontwikkeling niet oke is). Ik ga er maar vanuit dat we dan ook het hooperboogje kunnen proberen.Ga je in Opeinde lessen?
Irish schreef: Gezellig!!Ja super. Hier wordt ook niets gedaan zonder degelijke opleiding. Maar bedoelde zelf wil ik die opleiding niet doen, want wil geen les geven alleen maar gezellig les volgen.
Ik wil even voor de net er wel een instructeursopleiding in doen, al denk ik dat ik het opzich nu al wel zou kunnen.. Dan nog.. Ik wil graag dingen goed doen :)
kira schreef: Ja in Opeinde. Ik denk dus ook dat bepaalde verbindingen in de hersens niet zijn gemaakt. Bespiering is echt oke maar por haar aan de zijkant en ze ligt onderuit.Dan is het op meerdere vlakken wel het onderzoeken waard. Zit alles nu echt wel goed? Kan ze bijleren door bepaalde oefeningen en door bepaalde dingen simpelweg te gaan doen? Denk dat de mixlessen daar leuk geschikt voor zijn, ook om te zien wat ze echt leuk vindt enzo. Wat ze leuk vinden helpt altijd al om het beter te leren kunnen.
Lil schreef: Ja super. Hier wordt ook niets gedaan zonder degelijke opleiding. Maar bedoelde zelf wil ik die opleiding niet doen, want wil geen les geven alleen maar gezellig les volgen.Snap ik! Les geven is leuk maar les krijgen ook