Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Els&Flow
Het is niet leuk meer. Al 3 maanden lang worden 2x per week onze planten en die van alle buren, 6 huizen, aan de voorkant eruit getrokken. Wortels afgebroken, waarschijnlijk zelfs handschoenen aan gehad, want ook de duindistels bij de buren liggen eruit (en duindoorn afgebroken) Dit is echt niet leuk meer, heeft niks meer te maken met onschuldig vandalisme of kwajongensstreek. We hebben aangifte gedaan, maar daar verwachten we erg weinig van. Iets met op heterdaad betrappen enzo, maar ze gaan niet onopvallend surveilleren dus daar hebben we weinig aan. Ondertussen hangt er wel een camera, maar daar is alleen een schim op te zien, erg jammer..

Ik wil wel nieuwe planten (zuurbes) halen, maar dit gaat zo ver dat ik niet zo goed durf. En dan wil ik eigenlijk toch wel graag mooie hortensia's maar dat is kansloos want die liggen volgenden week weer tegen mn voordeur aan gesmeten.  :-X
Door Kim_S
Jeetje Els...  :(
Wat is daar nou leuk aan? Ze moeten gewoon van andermans spullen afblijven!

OT: ik heb net een leuk sollicitatiegesprek gehad  8)
Na de vakantie hoor ik meer!

Manlief is de auto ophalen bij de garage, straks nog boodschappen doen voor de familie die morgen komt, huis poetsen, en dan ook nog voetbal kijken vanavond. #leukemaardrukkedag  :)
Door TMG1961
Mijn harde schijf is kapot..had nog een oude schijf liggen, daar staat een linux versie op. Schijf ingebouwd en nu dus via linux op BP. Heb wel een backup van mijn documenten, die is van 1 juli 2014. Blijf nu dus even werken via linux..heb verder geen verstand er van dus wordt lachen
Door rosmin
Riek schreef: Tja, met die hielspoor weet ik het niet zo.
Vorige week had ik een goede week, kon ik 4 van de 7 dagen naar het bos.
Maar deze week is het echt weer minder.
Vooral startpijn en een algeheel beurs gevoel in mijn hele ondervoet.
Morgen voor de 8e x shockwavetherapie. De ene keer denk ik het werkt heel goed, en de andere keer niet zo eigenlijk.
Morgen maar eens overleggen wat verstandig is en wat de verdere mogelijkheden zijn.
Er zijn nog genoeg enge behandelingen heb ik al gehoord. Maar of mijn hoofd dat wil, dat weet ik nog even niet.

Een goed aangepast zooltje zodat de punt van de aanhechting (pees) wordt ontzien en dat het gehele gebied waar de "doorn" ligt geen overmatige druk krijgt door de pees en 'doorn' zo min met elkaar in contact komen.
Dan zal het op een gegeven moment weggaan, maar kan heel erg lang duren
En weet je de oorzaak van deze overbelasting? Want dan kan je daar ook iets aan doen. (drukplekken/ hakhoogte/ overpronatie etc),
(maar heb je vast al gedaan denk ik..)
Veel sterkte
TMG1961 schreef: Mijn harde schijf is kapot..had nog een oude schijf liggen, daar staat een linux versie op. Schijf ingebouwd en nu dus via linux op BP. Heb wel een backup van mijn documenten, die is van 1 juli 2014. Blijf nu dus even werken via linux..heb verder geen verstand er van dus wordt lachen
Was die al niet een tijdje slecht? Weet niet welke distro je draait, maar Ubuntu, OpenSuse en dergelijke hebben goede packagemanagers die alles up to date houden en waar je meestal wel programma's kunt vinden die je kunt gebruiken.
Laatst gewijzigd door EliScooby op wo 09 jul 2014, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door TMG1961
Heb linux er vanaf geknikkerd en draai nu weer windows 7
Dakdekker is net langs geweest maar kan niets doen omdat het hier nog altijd heel hard regent, dus lekkage is er nog altijd :(
TMG1961 schreef: Enigste wat ik na de crash kwijt ben zijn al m'n emails. De rest had ik via een backup terug gezet..nu alleen windows nog updaten en dan is ie weer helemaal bij de tijd
Maak van je emails dan gelijk een IMAP-account ;-) Dan heb je nooit meer last van verloren emails, hooguit een volle mailbox bij je provider.
Door Borke
Ach Plien, loop je met een mobiel zwembad met een hond er in, tja het regent wel hard hè nu.

Vandaag weer een bijna sprakeloze dag.
Zo fijn hoe mijn collega's mij helpen, wat hebben we toch een fijn team!
Klanten zijn ook heel aardig en begripvol.
Dus ik mag zeker niet mopperen en dat wil ook niet.
Maar ja... ik zit voor mijn gevoel te vereenzamen in mijn thuiswerkkantoor.
Normaal ga ik de deur uit naar klanten, naar kantoor, bel ik de hele dag mensen.
Nu zit ik alleen te mailen.

Ik ben natuurlijk niet eenzaam, want ik heb een thuiswerkende man.
Maar ja daar mag ik ook niet mee praten.
Soms gaat dat vanzelf toch, nu de keelpijn minder erg is en dan zo in de loop van de avond dan slaat het weer toe en wet ik dat ik gewoon echt de hele dag mijn mond had moeten houden.

En dan denk ik aan Riek die dit 3 maanden lang moest volhouden met 2 jonge kinderen en dan vraag ik me echt af hoe je dat kon volhouden Riek...
Door Pauline
Borke schreef: Mmmm net een ijsje genuttigd, goed voor de keel zo'n Jubileum Magnum met Mar de Champagne. Ik vind ze erg lekker  :biggrin2:

Mmmmm tiramisu, Eddie en Pauline boffen maar!
Nou!!! Echt zo heerlijk bij Rik en Nynke eten, beetje relaxen en bijkletsen. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door