Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hope
Het was hier zo'n vijf minuten droog. Nu regent het weer net zo hard als eerder vandaag. Dat doet het nu al sinds maandagavond. De paarden staan echt te verzuipen. Wat een rare beesten toch eigenlijk hé. Ze staan hier dus áchter de schuilstal.  :biggrin2:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Hope op wo 09 jul 2014, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door TMG1961
Volgens de buienradar zou het hier inmiddels al ruim een half uur droog moeten zijn. Nou niet dus, het regent nog altijd even hard door als de afgelopen 2 dagen
Door Kim_S
Angelique schreef: We hebben code Oranje...wat een timing  :biggrin2:
Is het hier rood dan? Tjemig wat een onweer!
Door fransbulletje
Hier nu ook een zware bui met onweer en stortregen
Door *Lia*
fransbulletje schreef: Hier nu ook een zware bui met onweer en stortregen

Dat zakt naar het zuiden hè. Dan krijgen we hier ook nog wel een portie. En het regent al 2 dagen  :-\ :-\
Door TMG1961
We zitten hier inmiddels op bijna 53 mm voor vandaag..ik denk dat we de 60 mm wel halen
Door Hope
*Lia* schreef:
Dat zakt naar het zuiden hè. Dan krijgen we hier ook nog wel een portie. En het regent al 2 dagen  :-\ :-\
Nee nee en nog eens nee! Ik ben vandaag bezig met spijkerbroek nummer vier. Alles is drijfnat. Ik ben door mijn regendekens heen en de paarden verzuipen zo ongeveer.  >:(
Ik ga een zonnedans doen  :biggrin2:
Door Angelique
Kim_S schreef: Is het hier rood dan? Tjemig wat een onweer!
Die wolk was wel rood ja  :biggrin2: Hier viel het allemaal wel weer mee. Beetje flits/gerommel, beetje water en toen werd het alweer licht. Maar het was op de radar al te zien dat het ergste weer net bovenlangs zou trekken. Misschien toch niet zo'n strak plan om op die lijn ta gaan wonen  :biggrin2:
Door Kim_S
Angelique schreef: Die wolk was wel rood ja  :biggrin2: Hier viel het allemaal wel weer mee. Beetje flits/gerommel, beetje water en toen werd het alweer licht. Maar het was op de radar al te zien dat het ergste weer net bovenlangs zou trekken. Misschien toch niet zo'n strak plan om op die lijn ta gaan wonen  :biggrin2:
Nee voor het mooie weer hoef je het niet te doen  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door