Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
Het is hier droog, sinds vanmorgen 10.30 uur, en het zonnetje komt erdoor.
Voelt nu warm/benauwd aan  :P
Door eelke
Nou hier blijft t nog wel ff regenen. Wat een bui zeg. Weer in de pijpestelen de honden uitlaten. Getver. Gelukkig hebben die besloten couch potato's te zijn en gewoon de dag door te willen brengen met slapen.
Door TMG1961
Hier kun je zien hoe de hoeveelheid regen vandaag verdeeld is. Ik woon dus in dat gele deel. 
Afbeelding
Door Martine-Tom
Angelique schreef: Tja, wie gaat daar dan ook wonen  ::)
;D

Hier ook al de hele dag regen. Tom vind het mishandeling dat ie toch naar buiten moet en Doki is uit zijn hum omdat hij nu niet naar buiten kan (van mij mag ie hoor, luik is open maar hij vind dat je van regen dood gaat geloof ik  ;D).
Freud vind zoals altijd alles best  :-*
Ik heb het beste er maar van gemaakt, ik eet vanavond stamppot, heb de strijk eindelijk eens weggewerkt, logeerbed maar eens verschoont, medicijndoos uitgemest, financien weer eens op orde gemaakt. Het zal vast ooit wel weer droog worden  8)
Door Hope
Urs schreef: Hier ook, Lucky staat momenteel binnen in het koeien zandhok, zijn plek staat blank, de koeien zijn ook later naar buiten gedaan maar of het nog ophoud met regenen vandaag?
Nou, ik vrees dat het hier vandaag niet meer droog gaat worden.
Nelson is in zijn eentje in de tuin aan het spelen. Die vind het daar prima weer voor  :biggrin2:
Door Hope
JAAAAAAAAAAAAAAA! Het is droog!!!
Snel ff de paarden checken voor het weer regent  :P
Door Martine-Tom
keetje schreef: 't Lijkt hier wel herfst. 8)
Dat appte ik vanmorgen naar een dinntje "ik heb wel heel lang geslapen...tis ineens herfst"  ;D
Door eelke
Net in de regen de guppen uitgelaten op het veldje. Met paraplu. Die omklapte door de wind enzo. Zielig.

En toen zag ik ook nog een auto dwars midden op straat staan. Da's gek. Maar die stond in het verlengde van een straatje met afrit, vast niet op de  handrem gezet. Dus toch maar mijn goede daad gedaan, er heen gelopen, ergens aangebeld. Viel niet mee met paraplu, rolriemen, en twee springen guppen 'jeeeej we gaan ergens op visite!!!!'.
Maar de mensen waren erg dankbaar.

Nu maar weer opdrogen binnen. En binnen moet het ook opdrogen. Zou bijna de verwarming aanzetten.
Door Riek
Charlotte maakt het allemaal niet uit dat het regent.
Ze gedraagt zich als een kangoeroe in het hoge gras.

Door TMG1961
Hier nog altijd regen. Ben net terug van rondje met Pixie..ik heb een nieuwe regenbroek nodig, die ik nu heb is zo lek als een lekke zeef.
Zag trouwens op de buienradar dat ze in Groningen vanaf een uur of 6 vanavond zich ook kunnen opmaken voor een straffe hoeveelheid regen
Door Ruby/Billy
Die regen dat zien we vanavond wel weer, nu schijnt er een lief zonnetje en dat maakt een hoop goed.
Door Els&Flow
even naar het strand geweest, de zee was woest en de wind meedogenloos. We zijn vrij snel weer het duin ingevlucht.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door