Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Borke schreef: Is laminaat misschien een idee?
Heb ik ook aan zitten denken, maar dan moet de vloerbedekking er uit en dat vind ik ook een soort van zonde. Verder is laminaat natuurlijk te glad voor de honden dus moet er denk ik alsnog iets over heen. Ik denk dus dat ik er nu maar iets overheen leg voor de nagels, volgens mij heb ik nog een grote deurmat van de ikea.
Fenixjuh schreef: Ooooh, wat een mooie foto van Joep en Gijs, lijkt op Lady en de Vagebond:smitten:
Jaaa romantisch he!  :D
koekje schreef: Gijsje straalt wel helemaal, hij is heel gelukkig met zn nieuwe busje  ;D
Jaaa Gijs vind het nu wel erg leuk aan het worden! Ik kon ze nu ook vanaf mijn stoel losklikken, uitstappen, de schuifdeur open doen, hen laten blijven zitten, op mijn gemak de riemen pakken en ze er op commando uit laten springen. En dat bij het water!
Dus t was al niet meer zo hysterisch als afgelopen week.
Jezus wat zijn kampeer plekken nog duur  :o

En nog ist nog lastig zoeken naar een camping waar honden toegestaan zijn, en waar dat wel is betaal je 5 euro per hond per nacht.

Nog maar even verder zoeken dan.
eelke schreef: Jezus wat zijn kampeer plekken nog duur  :o

En nog ist nog lastig zoeken naar een camping waar honden toegestaan zijn, en waar dat wel is betaal je 5 euro per hond per nacht.

Wie z'n broer?

Zou m'n tante zeggen...
eelke schreef: Jezus wat zijn kampeer plekken nog duur  :o

Met een camper zoek je toch camperplaatsen op. Die zijn vaak stukken goedkoper en hebben veel minder regeltjes dan campings.
Angelique schreef: Met een camper zoek je toch camperplaatsen op. Die zijn vaak stukken goedkoper en hebben veel minder regeltjes dan campings.
Ja maar die heb ik ook nog niet gevonden en ik mot wel iets hebben om te plassen enzo he :P

De goedkoopste die ik nu heb gevonden is 27,- per nacht inc honden. Die is goed te doen.
De rest was allemaal 40-50 euro per nacht  :o
Pluto schreef: Jezus = je zus = wie z'n broer?
:biggrin2:
:doh: duh!
Over je zus gesproken, had ik er net een gevonden, kun je weer niet in en uit checken op zondag vanwege zondags rust. :P valt ie ook af voor dit weekend.
Door Juul
Dat is ook wel heel gladde vinyl...... Je hebt ook wat meer anti slip. Wij hebben daarover weer een schoonloopmat van de Aldi liggen. Zo'n hele grote van 1,5 meter of zo. Die zijn daar maar iets van 12 / 13 euro. Werkt perfect. Volgens mij hebben ze ze net weer gehad.
Eelke, je kijkt dan waarschijnlijk bij grotere campings.
Je kan beter bij kleinere campings staan, die zijn goedkoper(en leuker naar mijn mening :biggrin2:)

SVR heeft leuke prijzen, meeste zitten rond de 15 euro voor 2 personen en campingplaats. Honden betaal je 0,50 of 1 euro voor.

Sommige campings hebben ook weleens speciale plek voor campers die goedkoper zijn, maar wij willen altijd gewoon op een veld staan. Vinden we leuker en ook leuker voor de kinderen.

Zelf hebben wij een max van rond de 30 euro per nacht voor een camping, en dan hebben wij er nog 2 kinderen bij.
Dus zijn best de vinden hoor.

Als je wilt kijken of er van SVR wat tussen zit kan ik je mijn code wel toesturen, kan je zien waar ze allemaal zitten.
Als je niet lid bent dan betaal je extra dan dat je wel lid bent, maar is eurowerk meestal. En soms rekenen ze het niet eens.
Wij zijn dit voorjaar een paar dagen hier http://www.natuurkampeerplaats-dekunne. ... ef=default
geweest, superleuke camping met heel leuke eigenaren. Plekken zijn ruim en er liepen meerdere honden rond dus dat zit ook wel snor.
Veel leuke wandelroutes, geen schreeuwende kinderen want geen voorzieningen als speeltuin etc. :) en watertjes in de buurt waar de honden kunnen zwemmen.Heb even snel bij de prijzen gekeken maar je zit daar rond de 25 euro per nacht met 2 honden
Is misschien wat voor jullie?
Gezien de foto's in het foto van de dag topic, campertje kunnen fiksen?
Vrienden van me hebben vandaag hun Chevy verkocht. Was een plaatje met jaren werk erin maar ze konden een mooi vakantiehuisje kopen in de Ardennen en hebben daar voor gekozen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door