Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Dank jullie wel. Vanmiddag rond half twee komt de da. Rond kwart voor drie moeten we bij het crematorium zijn. Zijn koppie en ogen zijn zo helder en hij is hartstikke wakker dus ik knuffel hem heel veel. Ron zei al: je zou bijna gaan twijfelen wanneer je dat alleen ziet. Maar ik hoef maar terug te denken aan het uitlaatrondje van vanmorgen en weet dat het lijf echt op is. Als ik hem niet opgevangen had was hij weer gevallen, struikelen, slepende nagels, bijna paniekerig poepen.... Geen twijfel. Alsof hij wist dat vandaag een speciale dag was plaste hij twee keer tegen een heg. Nou ja, tegen..... Naast. Zijn poot krijgt hij niet meer omhoog en het regent dus ik dacht: vandaag mag jij dat. Ik had zo vreselijk graag nog een keertje met hem naar het bos gegaan maar dat wordt alleen maar struikelen en vallen dus ik doe het niet.  :'(

Hij voelt wat, ligt de hele tijd naar me te kijken terwijl ik voor mijn gevoel naar omstandigheden heel rustig ben. Man wat is dit moeilijk......
De tijd tikt door, zo moeilijk, het gaat snel de laatste uurtjes dat je Faydor nog kan aaien, voelen, ruiken, zien, je wilde dat je de tijd terug kon draaien, een paar jaar, zodat je nog " even" langer kan genieten. Het liefst hing je aan de wijzers van de klok, want nog zoveel tijd en dan moet je weg.
Vandaag afscheid nemen van je maatje, het doet zoveel pijn, het bos durf je niet meer aan, maar er zijn genoeg dingetjes die je ongetwijfeld zal doen om nog tot de laatste minuut te genieten van en met hem, misschien nog de laatste foto's, filmpjes, een poot afdruk in gips, zijn haren voor in zijn foto lijst, een lekker bak vlees, extra kluifjes, wat het ook is, het samen zijn is voor beide nu zo belangrijk.
Ik wens je kracht voor vandaag, en sterkte voor de tijd erna  :'(
Toen ons oude baasje ziek was geworden en we uiteindelijk hadden gehoord dat hij het niet meer zou redden kwam ik op een slapeloze nacht deze clip tegen
En die raakte me , de bossen waar de clip is opgenomen ..... Daar waren we vaak geweest . En dan gaan je gedachten ..... een lang leven samen met ons rugzak hondje
En wat had hij daar in die bossen veel plezier gehad . Ik realiseerde me dat het over en afgelopen was , daar zou hij nooit meer kunnen lopen op zijn verzwakte pootjes
Ik ben verder niet religieus , maar dit maakte iets in me los en ik wist ..... Het is goed zo . Jij hebt de hemel verdient . Deze clip heb ik in die moeilijke dagen wat aangezet .
Verder een beetje moeilijk uitleggen middels platte tekst .

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door