Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TMG1961
Hier regent het al de hele dag..momenteel staat de teller op ruim 22 mm neerslag sinds middernacht. En een eind vd regen is nog niet in zicht.
Er staat inmiddels ook al 5 cm water in m'n stal :(
Door Nynke
Waar gebruik jij de stal voor Theo ??

OT: Het was net bijna droog dus maar even de wolfjes uitgelaten  :P  ik heb vannacht verkeerd gelegen denk ik, dus veel pijn in mijn linkerschouder en -arm  :-X :-X
TMG1961 schreef: Hier regent het al de hele dag..momenteel staat de teller op ruim 22 mm neerslag sinds middernacht. En een eind vd regen is nog niet in zicht.
Er staat inmiddels ook al 5 cm water in m'n stal :(
Theo, gaatjes moet je altijd buiten dichten. Binnen dichten zorgt ervoor dat je het vocht in de muur laat opbouwen. Dus een plaatje over het lek en kit langs de rand moet al een heleboel schelen.
Door TMG1961
Nynke schreef: Waar gebruik jij de stal voor Theo ??
Als opslag ruimte..de cv ketel hangt er, de fiets staat er en nog wat andere spulletjes. Geen spullen van waarde, enigste van beetje waarde is de fiets en die is watervast, de cv ketel hangt van de grond.

Heb de oorzaak van lekkage via dak gevonden, ben net dak op geweest, er zit een scheur in het rubber bij de waterafvoer. Straks zwager maar eens bellen om te vragen voor telefoon nummer van de dakdekker die me laatst de goot gemaakt heeft.
Door TMG1961
Morgen rond 17.00 uur komt de dakdekker om scheur te repareren. Weet ik tenminste dat het goed gemaakt is. Tot die tijd is het dus even dweilen geblazen.

Weet iemand trouwens een goede site voor regentonnen..wil er eentje aanschaffen om regenwater via plat dak op te vangen en dit te gebruiken voor tuin.
Nynke schreef: oke, stal is eigenlijk schuur dus  ;)
Het is een stalletje/schuur/opslagruimte..Zit vast aan keuken en ligt achter de badkamer.
TMG1961 schreef: Morgen rond 17.00 uur komt de dakdekker om scheur te repareren. Weet ik tenminste dat het goed gemaakt is. Tot die tijd is het dus even dweilen geblazen.

Weet iemand trouwens een goede site voor regentonnen..wil er eentje aanschaffen om regenwater via plat dak op te vangen en dit te gebruiken voor tuin.

Het is een stalletje/schuur/opslagruimte..Zit vast aan keuken en ligt achter de badkamer.
http://www.beslist.nl/products/tuin_acc ... =price_min ? Verder heeft Wildkamp regentonnen van Hyma, die hebben ze in alle maten.
Door Kim_S
Ik mag van de Agentur für Arbeit (Duitse UWV) op vakantie!!!  :D :D :D
(Ja echt, dat moet je van tevoren heeeeel lief vragen en ze kunnen daar ook gewoon "nee" op antwoorden, ga je toch dan zetten ze je WW stop  :-X)

Ben zoooooooo blij!!!  :mbounce:
Door Kaela
Fijn Kim!

Ik ben op mijn roostervrije dag toch naar het werkoverleg gegaan en blij toe. Er was wat discussie over begin en eindtijden en in de groepsbeslissing is meegenomen dat ik voortaan een uurtje later ga beginnen. En dat vind ik heel erg fijn! Moet ik natuurlijk ook een uurtje later door, maar dat went wel weer.
Door Borke
@ Kim heerlijk - vakantie!
Wat ga je doen?

@ Kaela, strakke actie om ondanks je vrije dag naar he overleg te gaan, ik ben benieuwd hoe die andere werktijd je bevalt. Waarom wil je eigenlijk later beginnen?

@ Judith en Pauline - ik denk veel aan jullie, jullie verhalen brengen heel veel herinneringen terug. Vooral als je moeder pijn heeft, dat vind ik zo erg.
Heel veel sterkte!

Ik ben sprakeloos, helaas letterlijk  :'(
Ik heb een virus wat op mijn keel is geslagen, enorme keelpijn gehad (nu gelukkig iets beter) en kan bijna niet spreken, duurt al ruim een week.
Moet genezen met volledige stemrust.
Iedereen die mij kent weet hoe lastig dat is voor iemand als ik.
Vorige week was ik er ook hangerig en beroerd van, dat gaat nu wel weer.
Omdat ik zelf bij een arbodienst werk en daar werkgevers en werknemers help hoe om te gaan met ziekte, regel ik dat ook voor mijzelf.
Ziek gemeld ben ik dus niet, ik werk van huis uit, regel alles via de mail en vraag collega's om andere dingen te doen. Best raar eigenlijk, maar bij ons in het bedrijf doen we dat zo en dat is heel prettig. Eigen verantwoordelijkheid en zelfsturende teams.

Iemand nog goede tips voor flinke keelpijn, anders dan: gorgelen met gezouten water, thee met honing, citroenwater, ijswater?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door