Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door EliScooby
Mieke L. schreef: dit ''moet'' ik vandaag maken van mijn dochters  ::) die zijn fan van beautygloss en nu dus ook foodgloss.
Colakip dus ::) Wat is er bijzonder aan? Dan hoef ik niet de volle 6 minuten naar 2 kakelende meiden te luisteren.
Door Mieke L.
Mini's 3-tal schreef: Colakip dus ::) Wat is er bijzonder aan? Dan hoef ik niet de volle 6 minuten naar 2 kakelende meiden te luisteren.
Jij valt ook niet onder de doelgroep van die filmpjes ben ik bang  :biggrin2: (ik ook niet trouwens)  Het was trouwens best te eten. Je laat stukjes kipfilet sudderen in zoete ketjap, knoflookpoeder en een blikje cola tezamen met de pittige sperziebonen en rijst best een aardige combi.
Laatst gewijzigd door Mieke L. op ma 07 jul 2014, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mowgli
Hier stond pasta met een zakje tomaten saus uit de vriezer op de planning. Maar in de koelkast lagen nog heel wat tomaten die tussen nu en 2 dagen op moeten en er lag nog een paprika, een stuhje komkommer, een half bakje champignons en een flinke bos peterselie. Dus i.p.v. zakje tomatensaus uit de vriezer een tomaten-groentensaus getoverd van deze restjes.
Door koekje
Vieslijke pot met zelfgekleurde gele jasmijnrijst.
Ik kocht eens in de zoveel tijd een vieslijke pot - meestal in de aanbieding- voor meneer. Omdat hij dat graag eet. Komt tie er vandaag mee dat hij het eigenlijk niet zo lekker vindt  >:(
Door Jantina
Ik heb gisteren een kilo abrikozen (verse) gekocht op de markt. Maar ik vind ze niet zo lekker om zo te eten, gekke structuur hebben die dingen! Iemand misschien een lekker receptje ermee?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door