Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TMG1961
Heb een lek aan de binnenkant van stalletje..helemaal onderin een hoek, lekt aardig door, kennelijk niet goed afgewerkt en gemetseld/gelijmd door vorige bewoner. Zo goed en kwaad mogelijk gedicht maar lekt nog altijd een beetje. Morgen maar eens kijken voor de juiste kit.
Door Kaela
Martine-Tom schreef: Oeh spannend was dat Kaela, hoe reageerde Oscar? Met wat ik zo gevolgd heb is het volgens mij al heel goed dat hij het eten in zijn bak verkoos boven het eten van de kat toch? Klinkt zo wel positief eigenlijk!  :)
Oscar had het pas heel laat door en toen stond ik er al tussen. Hij is wel vrij moordlustig, maar gelukkig niet super snel, zeker niet als hij nét zijn eten heeft gehad. En hij is inmiddels erg gewend aan "die stomme bazen hebben me altijd in de smiezen/aan de lijn enz". Dus wij waren ook wel heel opgelucht.

De vouwdeur is inmiddels exit en nu hebben we een werkelijk schitterend mooie deur van een oud stuk hardboard uit de schuur  ::). Nou ja, ben wel blij dat mijn mannetje zo creatief en doortastend is, er komt tzt vast wel wat mooiers.

Weltrusten! Uitrusten is het enige wat je kan doen als je herstellen moet!
Door Martine-Tom
Kaela schreef: Oscar had het pas heel laat door en toen stond ik er al tussen. Hij is wel vrij moordlustig, maar gelukkig niet super snel, zeker niet als hij nét zijn eten heeft gehad. En hij is inmiddels erg gewend aan "die stomme bazen hebben me altijd in de smiezen/aan de lijn enz". Dus wij waren ook wel heel opgelucht.

Raar mss maar ik vind dit zo positief klinken eigenlijk! De Tom van 4 jaar geleden had langs je heen geglipt en de kat gegrepen  :-[
Maar wel verstandig om het te voorkomen geloof ik, hoe dan ook, knappe Oscar hoor!!
Door Kaela
Martine-Tom schreef: Raar mss maar ik vind dit zo positief klinken eigenlijk! De Tom van 4 jaar geleden had langs je heen geglipt en de kat gegrepen  :-[
Maar wel verstandig om het te voorkomen geloof ik, hoe dan ook, knappe Oscar hoor!!
Het is ook positief! Maar ik maak me geen ilussies. Oscar is niet NU-Direct-Dood moordzuchtig en hij weet zich uitstekend te beheersen als hij weet dat wij het in de gaten hebben of als hij aangelijnd is. Maar los en 5 seconden meer tijd... Nee, dat zie ik ook over vier jaar niet gebeuren. Wie weet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. En zoals het nu is kunnen wij prima mee leven, dus ach.
Door Martine-Tom
Kaela schreef: Het is ook positief! Maar ik maak me geen ilussies. Oscar is niet NU-Direct-Dood moordzuchtig en hij weet zich uitstekend te beheersen als hij weet dat wij het in de gaten hebben of als hij aangelijnd is. Maar los en 5 seconden meer tijd... Nee, dat zie ik ook over vier jaar niet gebeuren. Wie weet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. En zoals het nu is kunnen wij prima mee leven, dus ach.
Dat bedoelde ik ook niet hoor, maar het is een stuk positiever en beter dan het beeld wat ik had zeg maar, en dat is altijd fijn om te lezen  :)
Door Ike
Wat een nare berichten Judith en Paulien  :'(
Heel veel sterkte voor jullie allebei!  :-* :-*
Hanna....hoop dat jouw moeder inmiddels ietsje beter gaat, beterschap voor haar!  :-*
Door -Annemarie-
@ Pauline, Judith en Hanna: heel veel sterkte gewenst met jullie moeders.  :bigarmhug:

Het plenst hier inmiddels, verder een heerlijk zonnige dag gehad vandaag. Zaterdag gezellig veel mee-eters en daarna iedereen op de bus naar Taizé gezet.  :)
Door -Annemarie-
Nynke schreef: Dan had ik het wel ergens goed  :P :P

OT: Slecht geslapen, lag klem tussen het duo Sloom en Traag  :smitten: :smitten: :biggrin2: Wel goeie ochtendrit gehad  :) :)
Zeker!  :)

Overigens klinkt het best GT, als ik de wiki zo lees.  :D Valt best mee, je bent er als atheïst, ietsist of met een ander geloof dan het christelijke ook van harte welkom.  ;) :)
Door eelke
Oohhh nog 3 dagen werken en dan vakantie!
Vandaag dus maar een dagje puin ruimen. Door het busje avontuur de afgelopen week is er van huishouderen weinig gekomen, en na een verwoedde poging tot campinggaz-gas-flesje (:P) vinden is de hele zolder op z'n kop gezet. Dus vandaag de bovenverdieping ruimen en soppen, en alles op zolder weer zo ver mogelijk in de kasten zien te krijgen.

Dan dus 3 dagen werken en ff doorbikkelen om alles af te krijgen, en vrijdag een beneden-sop dag. En als mijn lief dan thuis komt, hebben we echt vakantie!  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door