Kim_S schreef: En ik heb ook een hekel aan Mart Smeets. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen!een hekel aan Smeets? Dat vind ik raar, mag ik dat raar vinden? ja dat mag ik!![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: En ik heb ook een hekel aan Mart Smeets. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen!een hekel aan Smeets? Dat vind ik raar, mag ik dat raar vinden? ja dat mag ik!![]()
- Judith - schreef: Ik kijk!Mijn moeder woont bij me in en die heeft altijd gekeken, dus hier kijken we ook!![]()
Mandarijn schreef: Ach de Mart.jeetje
Voetbal gaat nu even voor op fietsen. Maar op voetballoze dagen kijk ik fieten.
Sonja schreef: En Mart Smeets? Ik vraag me niet eens af of ik 'm nou leuk of irritant vind. Ik ben opgegroeid met die man op de TV. Hij hoort er gewoon bij. Is een soort cultureel erfgoed. Ik zou het missen als hij het niet meer deed!+1
Fenixjuh schreef: Hoop dat er vandaag wat meer respect voor de renners is.. Ik erger me altijd kapot aan die fans zo dichtbij. .Ik vind het ook altijd eng om te zien...
Fenixjuh schreef: Hoop dat er vandaag wat meer respect voor de renners is.. Ik erger me altijd kapot aan die fans zo dichtbij. .Ik vond die Engelsen niet zo erg dan wat je normaal ziet op bergen in de tour de France. Normaal zie je in de Alpen en de Pyreneeën van die idioten die constant naast renners rennen of ervoor springen. Nu zag ik een enkeling mee rennen. Nee die Engelsen Schotten gedroegen zich nog netjes.
Fenixjuh schreef: Hoop dat er vandaag wat meer respect voor de renners is.. Ik erger me altijd kapot aan die fans zo dichtbij. .Hoop ik ook,ze hebben veel spotjes op tv laten zien om dat te voorkomen! Maar laten ze het vooral niet afschaffen,vind al dat publiek langs de weg altijd zo mooi. Mits het goed gaat natuurlijk.