Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Borke schreef: Het is nu wel even gedoe om zelf gereedschap aan te schaffen, maar dat verdient zich vast terug en onderweg is het ook handig, als je zelf gereedschap hebt.
Mooi zeil er in, die vloerbedekking leek me toch niet zo fijn.

Hebben jullie het tapijt er uit gesloopt?

Je plaatst nog wel even een fotootje van het nieuwe interieur  :P :biggrin2:
En sleutelen zal je toch moeten doen met zo'n bus op leeftijd denk ik. Zijn van die oprijsteunen niet handig? Dan heb je net iets meer ruimte als je op je rug ligt te sleutelen ::)
Er zijn van die boeken waar alles precies in beschreven staat qua onderhoud en reparaties van auto's.
Manlief sleutelt graag aan onze auto, wij hebben voor onze Chrysler het boek van "Chilton", repair manual heet het. Wel in het engels.

Dan weet je in ieder geval hoe het moet  ;)
Ja Kim die zat er idd bij ;) al klopt niet alles omdat er een nieuwe motor op zit.

Marga, we hebben hem gekocht van iemand van het Amerikaanse bussen forum. En daar heb ik me ook aangemeld :) zijn gelukkig al erg behulpzaam gebleken daar.

Zo, nieuwe foto update :)

Vinyl. De honden prikken er doorheen met hun nagels, dus niet echt een oplossing  :-\
Afbeelding

Afbeelding

Vanavond lekker met de honden weggeweest. Lekker laten zwemmen, eindje gelopen, en daarna op t gemak op de achterbank een bak koffie gedronken. Genieten!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door