Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Pauline schreef: Zitten weer op de eersre hulp. Mijn moeder is niet goed, vreselijk verward, kan niet uit haar woorden komen en voelt zich algeheel slecht. Vader is erg in paniek, hartverscheurend om te zien. Ze wordt eerst weer opgenomen dan moeten we met het transferteam overleggen over hoe of wat. En dan hebben we het over (tijdelijke) opvang in een verpleeghuis. Iets wat we tot elke prijs wilden voorkomen, maar als ik nu niets doe gaat mijn vader er ook onderdoor.

En hoe graag ik zou willen dat ze beter wordt, dat gaat niet meer. Waar ik op hoop is rust voor mijn innig geliefde moeder. Deze lijdensweg gun je niemand.
Ach gossie :'(
Sterkte Pauline :-*
Door -Annemarie-
Pauline schreef: Zitten weer op de eersre hulp. Mijn moeder is niet goed, vreselijk verward, kan niet uit haar woorden komen en voelt zich algeheel slecht. Vader is erg in paniek, hartverscheurend om te zien. Ze wordt eerst weer opgenomen dan moeten we met het transferteam overleggen over hoe of wat. En dan hebben we het over (tijdelijke) opvang in een verpleeghuis. Iets wat we tot elke prijs wilden voorkomen, maar als ik nu niets doe gaat mijn vader er ook onderdoor.

En hoe graag ik zou willen dat ze beter wordt, dat gaat niet meer. Waar ik op hoop is rust voor mijn innig geliefde moeder. Deze lijdensweg gun je niemand.
Och Pauline, wat een zorgen.  :'( Je voelt je zo machteloos hè.  :'( Heel veel sterkte gewenst, ook met Joep.  :bigarmhug:
Door - Judith -
Hier gaat het weer ouderwets kaa uu tee met mijn moeder  :-X: Toen ik vanavond in het ziekenhuis kwam voelde ze zich doodziek, misselijk, braken. Heb net nog even gebeld: maag doet het niet, dus hebben ze hem met een sonde leeg laten lopen. Morgen gaan ze kijken of ze wellicht parenteraal gevoed moet worden. Daar gaaaaaaaaaaaaaaan we weer  :'(.
- Judith - schreef: Hier gaat het weer ouderwets kaa uu tee met mijn moeder  :-X: Toen ik vanavond in het ziekenhuis kwam voelde ze zich doodziek, misselijk, braken. Heb net nog even gebeld: maag doet het niet, dus hebben ze hem met een sonde leeg laten lopen. Morgen gaan ze kijken of ze wellicht parenteraal gevoed moet worden. Daar gaaaaaaaaaaaaaaan we weer  :'(.
Ach nee Judith, niet weer. :'( :'(
Heel erg veel sterkte voor je moeder en voor jou ook veel sterkte, ik denk aan jullie. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door