Gewone vliegen ook trouwens...maar dan weer wel binnen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
TMG1961 schreef: Geen vliegende of niet-vliegende mier te zien hier achterom.Ik was net in de schuur...oorverdovende klap, zat Doki met zijn snufferd tegen de (houten) schuur aan, ik gaan kijken, een wand van zeker 100 vliegende mieren
K&D schreef: Nee geen vliegende mieren. Wel weer een wespennest op dezelfde plaats als een paar jaar geleden. Zal wel een lekker warm plekje zijn.Dat is echt mijn ergste nachtmerrie
Maar helaas...wij vinden het niet zo'n pretje. Dus ze zijn naar de eeuwige suikervelden verbannen.
Jantina schreef: Dat is echt mijn ergste nachtmerrieNou, dat dacht ik vroeger ook. Maar zo'n nest verdelg je wel fijn in 1 keer. Dat is met mieren helaas niet zo. Die krengen zitten, voor je het weet, verspreid door je keuken, huiskamer, kelder, bijkeuken, tuin, gazon, parkeerplaats, paardenstal en weiland. Doe mij maar een wespennest!![]()
Nynke schreef: hier lopende grote mieren, heb er nog geen vliegende gezienJa, zag ik gisteren ook! Misschien moeten ze het bij ons in de buurt zonder vleugeltjes doen Nynke, er wordt steeds meer bezuinigd............![]()
Tanna schreef: Ja, zag ik gisteren ook! Misschien moeten ze het bij ons in de buurt zonder vleugeltjes doen Nynke, er wordt steeds meer bezuinigd............whehhe