Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Kim_S schreef: Jij had toch zo'n zeem-apparaat waarbij het juist leuk is om je ramen te zemen?  ::)

OT: hier is het warm. En zonnig. Vreselijk  8)
2 zelfs. En ze deden het geen van beide dus toen hoefde ik de derde ook niet meer.
Martine-Tom schreef: Uhm....heb net mijn teennagels gelakt dus helaas ben ik genoodzaakt de komende 4 uur op de bank of in de tuin te resideren zodat ik zeker weet dat ze goed uitharden...maar anders had ik het graag gedaan uiteraard!  8)

Damn goeie smoes! Heb ik vanmorgen ook gedaan!
Door Charlie Angel
Pluto schreef: Heerlijk weer, eindelijk temperaturen waarbij ik (joke) fatsoenlijk kan bewegen zonder al te veel klachten. Dit mag van mij wel zo blijven. Ik snap in ene ook waarom al mijn artsen adviseren om te gaan emigreren naar een warm klimaat  :)

Dus met een boek en wat te drinken geinstalleerd op het balkon zo kom ik de dag wel door  :daisy:
Geniet ervan Joke. :-*
Door Jantina
Pluto schreef: Heerlijk weer, eindelijk temperaturen waarbij ik (joke) fatsoenlijk kan bewegen zonder al te veel klachten. Dit mag van mij wel zo blijven. Ik snap in ene ook waarom al mijn artsen adviseren om te gaan emigreren naar een warm klimaat  :)

Dus met een boek en wat te drinken geinstalleerd op het balkon zo kom ik de dag wel door  :daisy:
Wat apart! Ik word altijd heel naar van die warmte, ik zwel op voor mijn gevoel, plakkerig!
Door Kim_S
eelke schreef: 2 zelfs. En ze deden het geen van beide dus toen hoefde ik de derde ook niet meer.

Damn goeie smoes! Heb ik vanmorgen ook gedaan!
O dat schiet niet op natuurlijk. Note to self: niet zo'n ding kopen  ::)

Teennagels lakken, staat erbij op de to-do-list  :biggrin2:

Fijn dat je vandaag minder klachten hebt Joke! Geniet er van  :-*
Door - pien -
Hier schijnt de zon...ineens wordt het dan bewolkt en gaat het waaien...waarna de zon weer tevoorschijn komt...enz....ik kan wel raden wat er straks waarschijnlijk gaat gebeuren:
lekker regenen  ;D ;D ;D Dan koelt het tenminste af want de reuzel smelt er momenteel uit  :-X :-X :-X
Ik hoop op een lekkere onweersbui  :D
Door Martine-Tom
Hier begint het ook te betrekken inmiddels  :)
Ben gelukkig net klaar met onkruid trekken...nouja klaar, klaar met wat ik vandaag wilde doen  :biggrin2:
Er zit hier ook wel een leuk buitje inde lucht denk ik!
Door Martine-Tom
eelke schreef: Typisch, want nu heb ik weer ff zon!
Mss kom ik dan toch die ramen maar ff zemen  ::) :biggrin2:
Door eelke
Martine-Tom schreef: Mss kom ik dan toch die ramen maar ff zemen  ::) :biggrin2:
Ja dat is net het probleem, dat gaat niet met de zon er op!  ;D
Door Martine-Tom
eelke schreef: Ja dat is net het probleem, dat gaat niet met de zon er op!  ;D
Joh van strepen heb IK geen last dan hoor  :biggrin2:
Door Martine-Tom
Mini's 3-tal schreef: Ben ik nou de enige die hard werkt (ijsjes naar de winkel brengen ::))?
Ik heb ook hard gewerkt, maar als je geen werkgever/salaris hebt schijnt dat niet te tellen  :P
Door Kim_S
Martine-Tom schreef: Ik heb ook hard gewerkt, maar als je geen werkgever/salaris hebt schijnt dat niet te tellen  :P
Of als je thuis voor je kinderen zorgt  ::)
Ik ruil heel graag met een 40-urige werkweek  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door