Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pallas
We moeten er even aan wennen hoor.
Nu bedenk ik me pas dat hij geen CT scans meer nodig zal hebben voor de tumor. Dat is natuurlijk helemaal top want die straling is ook niet bepaald gezond op de lange termijn en verhoogt het risico op een andere vorm van kanker. Dus dáár ben ik super blij mee.

Als de drain netjes zijn werk blijft doen is er weinig risico voor de oogzenuwen meer en houdt hij zijn zicht in zijn goede oog :D

Verder zijn we nuchtere friezen hè... dus uit ons dak gaan doen we niet zo vlug.
Door Extreme
pallas schreef: We moeten er even aan wennen hoor.

Verder zijn we nuchtere friezen hè... dus uit ons dak gaan doen we niet zo vlug.
Door alles wat jullie hebben meegemaakt en mee maken kan ik me voorstellen dat je niet gelijk huizen hoog staat te juichen, misschien zijn er eerder al eens positieve dingen geweest maar werden die ook weer gevolgd door een volgende klap.
Niet uit je dak gaan, maar stil van binnen zo blij zijn waarschijnlijk, geeft niet, wees lekker een nuchtere fries, voetjes aan de grond, maar als ik lees dat je nu al zoveel positieve dingen weet op te noemen denk ik dat het flink bruist bij je van binnen. Dit soort berichten van je zoon zullen je accuutje zeker een booster geven.
Geniet maar fijn stilletjes van binnen, wij  :groupwave2: wel voor jullie  ;)
Door Pluto
Zoals ik gisteren al tegen Heit zei, knappe vent die Tjerk. Heerlijk om te horen dat hij een nieuw lichtpuntje heeft gekregen om zijn strijd zin te geven en ik kan me alleen maar proberen voor te stellen hoe heerlijk het is om zulk nieuws te ontvangen. Nu hopen dat het andere traject ook nog wat mazzeltjes oplevert!
Door dinky89
Wat een enorm fijn nieuws!
Moet jullie als gezin toch een flinke boost geven :-)
Zoals jij het hier op BP zet blijkt dat al wel ;-)
Door Fenixjuh
WAUW!!! Wat geweldig!!! Super voor Tjerk en voor jullie, geniet van deze mooie dag en een mooie toekomst gewenst!!  :D :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door