Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Kijk, ik zou nu theoretisch gezien gewoon de bus kunnen pakken en even tijdelijk gaan wonen waar jullie wonen.  8)

Fijn idee!

Het begint hier net te schijnen trouwens, gelukkig maar. Je zal de ramen moeten gaan zemen zeg...
Door Martine-Tom
eelke schreef: Kijk, ik zou nu theoretisch gezien gewoon de bus kunnen pakken en even tijdelijk gaan wonen waar jullie wonen.  8)

Fijn idee!

Het begint hier net te schijnen trouwens, gelukkig maar. Je zal de ramen moeten gaan zemen zeg...
Kom gezellig hierheen dan. Tom vraagt of je dan wel Gijsje mee wil nemen  :biggrin2:
Door eelke
Martine-Tom schreef: Kom gezellig hierheen dan. Tom vraagt of je dan wel Gijsje mee wil nemen  :biggrin2:
Heb jij ook zon? Hier is ie alweeeeeeeeeeeeeeer weg.
Kunnen we bij jou op het grasveldje voor kamperen  ;D

Nee hij moet eerst gefixt. Wacht nu op een telefoontje van de garage voor de prijs. Zij hadden de onderdelen bij elkaar voor 500 gevonden, ik voor 200. Nogal een verschil dus die site doorgegeven. Nu hoop ik maar dat ik ook goed zit met de onderdelen, en dat het meer mijn kant op komt. De monteurskosten komen er nl ook nog bij...
Door Martine-Tom
:biggrin2:

Ja hier zonnig, hou het buiten echt niet uit, zit nu binen met alle gordijnen dicht enzo....26 graden in de huiskamer  :P
Door Martine-Tom
eelke schreef: >:(
Uhm...zonnetje is niet fijn, is warm, je gaat zweten, moet verplicht weinig doen en waterijsjes eten....nee joh wees blij dat het niet zo zonnig is!

Helpt het als ik dat zeg?  :biggrin2:
Door eelke
Martine-Tom schreef: Uhm...zonnetje is niet fijn, is warm, je gaat zweten, moet verplicht weinig doen en waterijsjes eten....nee joh wees blij dat het niet zo zonnig is!

Helpt het als ik dat zeg?  :biggrin2:

Alleen als jij mijn ramen komt zemen!  :biggrin2:
Door Kim_S
eelke schreef:
Jij had toch zo'n zeem-apparaat waarbij het juist leuk is om je ramen te zemen?  ::)

OT: hier is het warm. En zonnig. Vreselijk  8)
Door Martine-Tom
eelke schreef:
Uhm....heb net mijn teennagels gelakt dus helaas ben ik genoodzaakt de komende 4 uur op de bank of in de tuin te resideren zodat ik zeker weet dat ze goed uitharden...maar anders had ik het graag gedaan uiteraard!  8)
Door Pluto
Heerlijk weer, eindelijk temperaturen waarbij ik (joke) fatsoenlijk kan bewegen zonder al te veel klachten. Dit mag van mij wel zo blijven. Ik snap in ene ook waarom al mijn artsen adviseren om te gaan emigreren naar een warm klimaat  :)

Dus met een boek en wat te drinken geinstalleerd op het balkon zo kom ik de dag wel door  :daisy:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door