Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Volgens mij doe ik ook iets fout want ik vind die van Jeroen ook beter dan die van Nadia hoor  ??? als je het over niet fout hebt.

Zo, weer thuis. Mijn administratie dingetjes doe ik morgen wel. Nu frietjes in de pan want ik was vergeten dat je ook moet avond eten, en dat je dat ook moet kopen enzo.
Door Ronald
Pluto schreef: Joke en ik vinden ze gaaf!  8)
En daar is toch niets mis mee? Ik kan ook niet voor een ander spreken, alleen dat ik de schoenen heel erg fout vind  ;)

En gelukkig sta je niet alleen, want er zijn meer mensen die ze leuk vinden  ::)
Door - Judith -
Net terug van 10 minuten ziekenhuis, mijn moeder lag er gelukkig redelijk helder bij. Had alleen uren extra op de verkoever moeten liggen vanwege veel te lage bloeddruk. Nou, als dat het enige is wat er tijdens de komende herstelperiode gebeurt, dan tekenen we daarvoor!
- Judith - schreef: Net terug van 10 minuten ziekenhuis, mijn moeder lag er gelukkig redelijk helder bij. Had alleen uren extra op de verkoever moeten liggen vanwege veel te lage bloeddruk. Nou, als dat het enige is wat er tijdens de komende herstelperiode gebeurt, dan tekenen we daarvoor!
Inderdaad lieverd, hopelijk blijft het daar bij. Heel veel sterkte voor haar en voor jou. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door