Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Hier ook duimen voor Judith en mama!

Met de chevy naar de garage geweest en in die 100 meter heen en 100 meter terug niks gesloopt. Ook die monteur vond het niet tegen vallen. Klinkt fijn :)
De linker remklauw zit vast, en de remblokjes en pitmanarm moeten vervangen.

Moet zo naar t werk... pff geeeeen zin iiiinnnn!!!
Door -Saskia-
>:( Al de hele dag op zoek naar nog-steeds-niet-gevonden-schoenen voor een bruiloft zaterdag. Allerlei shop-ontwijkend gedrag vertoond (ik háát shoppen  ::)) en dus ook weer lekker bijgekletst met en bij paps en mams. Stiekem al een beetje werk aan het voorbereiden voor maandag en ook nog een wandelingetje met Wodje én eventjes in de tuin gezeten.

Al met al een prima vakantiedagje.  :) (Ondanks de schoenen  >:()
Door - pien -
[quote="-Saskia-"]
>:( Al de hele dag op zoek naar nog-steeds-niet-gevonden-schoenen voor een bruiloft zaterdag. Allerlei shop-ontwijkend gedrag vertoond (ik háát shoppen  ::)) en dus ook weer lekker bijgekletst met en bij paps en mams. Stiekem al een beetje werk aan het voorbereiden voor maandag en ook nog een wandelingetje met Wodje én eventjes in de tuin gezeten.

[/quote]

O ja, als je kleding of schoenen zoekt voor een bepaalde gelegenheid...wat een drama  :-X
Ik hoop dat je toch een oplossing (of schoenen) vindt  :thumbup:
Door TMG1961
[quote="-Saskia-"]

[/quote]

Gewoon een lange rok aantrekken..dan kun je blootvoets gaan  :biggrin2:
Door -Saskia-
[quote="pienke"]
O ja, als je kleding of schoenen zoekt voor een bepaalde gelegenheid...wat een drama  :-X
Ik hoop dat je toch een oplossing (of schoenen) vindt  :thumbup:
[/quote]

Ik heb stiekem al een reserve-paar. Die voldoen niet helemaal, maar zijn goed genoeg if all else fails.  :biggrin2:

[quote="Nadia"]
Wat voor schoenen zoek je en in welke prijs klasse? Ik vind het wel leuk om te shoppen :)
[/quote]

Zilveren pumps met een cm of 7 hak. Niet te extravagant, want ik ga ze na zaterdag waarschijnlijk nooit meer dragen.  ::)

[quote="TMG1961"]
Gewoon een lange rok aantrekken..dan kun je blootvoets gaan  :biggrin2:
[/quote]

Aiiiii fail. Jurkje is tot net boven de knie.
Door Lizzy
- Judith - schreef: Vanmorgen om kwart voor twaalf mijn moeder naar de OK gebracht, en nu maar wachten op een telefoontje dat het klaar is. Hopen dat we het deze keer zonder idiote complicaties hoeven doen  :-X.
Hier duim ik ook heeeeeeeel hard voor je moeder!!!!!!!!!!!! Sterkte :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door