Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

sella schreef: Jeuk kan lang duren...
Maar de nwe plekken horen niet.
Pred duurt toch wel een dag of 3 voor het echt goed werkt.
Klopt, maar volgens de huisarts zou de Tavgil (voor de jeuk) snel aan moeten slaan, en gezien ik er nieuwe plekken bij krijg vertrouw ik het niet helemaal
Dokter had ook gezegd dat ik moest bellen als er nieuwe plekken bij zouden komen ondanks de prednison en Tavegil
Als het zo is dat het nog een dag of 2/3 duurt dan is het ruk, maar is het niet anders
Thnx allemaal !

Net belde de huisarts terug, ze kunnen nu niets meer extra voor mij doen (mits het echt heel veel erger gaat worden met benauwdheid) en zal het uit moeten zitten
Ze vertelde ook nog heel leuk dat dit zo'n 8-10 dagen kon duren  :o :'( :-\
Hier vanmorgen toch weer contact gehad met de huisarts omdat de plekken zich wederom aan het uitbreiden zijn, mijn lippen en wang aan de binnenkant dik werden/zijn en of dit nu allemaal wel de goede kant op gaat  ::)
Voel me  net Hith  ;D

Huisarts wist het niet meer, dus heeft contact gehad met een allergoloog uit het Erasmus en heb nu weer andere medicatie
2x daags 2 tabletten en NIET autorijden gezien deze hoeveelheid eigenlijk aan de max zit om te geven (zelfs de apothekersassistent ging overleggen omdat zij de dosering te hoog vond) Tevens doorgaan met de prednison

Als het maandag nog niet een stuk minder is en/of het weekend blijft het verslechteren dan moet ik richting ziekenhuis voor een infuus om te kijken of dat aan gaat slaan. Ben weer een beetje een uitzondering op de regel geloof ik

Leuk joh, die brufen  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door