1 ton met behendigheidsspullen (sprongen) en paaltjes. Gebruikt om zelf in het park te trainen.
1 balanskussen
1 treibbal met hoes
Geef er maar wat leuks voor (aan vrouwlief dus...)

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: Met toestemming van de moderator:een paar jaar terug gestopt
1 ton met behendigheidsspullen (sprongen) en paaltjes. Gebruikt om zelf in het park te trainen.
1 balanskussen
1 treibbal met hoes
Geef er maar wat leuks voor (aan vrouwlief dus...)
![]()
Kim_S schreef: Ik heb interesse. Mag ik het even reserveren tot ik met meneer S heb overlegd?Ga je ook in het park trainen
Angelique schreef: Ga je ook in het park trainenErgens hier op het landgoed moeten we nog wel een plekje kunnen vinden![]()
Nee hoor, lekker hautain in de tuin![]()
Kim_S schreef: Ik heb interesse. Mag ik het even reserveren tot ik met meneer S heb overlegd?Jij wel...
nikèdog2000 schreef: een paar jaar terug gestoptHet gaat ook met zeer gemengde gevoelens de deur uit
maar toen had ik er erg blij mee geweesd
pallas schreef: Het gaat ook met zeer gemengde gevoelens de deur uitNiet leuk...![]()
![]()
Alles zelf gemaakt en veilig!...tja afsluiting van een tijdperk. ( en veuls te vroeg wat mij betreft)
Hond kan en wil absoluut nog wel, maar baasje niet meer![]()
Kim_S schreef: Niet leuk...komt wel goed...t staat hier nog wel even hoor
![]()
![]()
Meneer S heeft late dienst en komt straks pas thuis. Ik zal hem meteen vragen of hij ook interesse heeft. Wij zijn in gemeenschap van goederen getrouwd![]()
zhiva schreef: Soms is het jammer dat ik te laat ben, maar veul fun ermee KimPics or it didn't happenIk wil wel foto's van Ozzy over de spongetjes zien
![]()
Kim_S schreef: Ozje zegt: not in a million years!
Denk: Newfoundlander in winterslaap, en dan nog koppiger![]()
De sprongetjes zijn dan voor Max, de rest voor Hooli
Meneer S heeft ook wel interesse, afhankelijk van de gewenste vergoeding.
Mannen zijn altijd zo praktisch hè![]()
Kim_S schreef: Ozje zegt: not in a million years!Noooohhhh, wat flauw
Denk: Newfoundlander in winterslaap, en dan nog koppiger![]()
De sprongetjes zijn dan voor Max, de rest voor Hooli![]()