Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pluto
Ronald schreef: Ik had hem in een borstzakje van mijn vest, maakte een rare beweging en hij viel eruit. Precies op een stoeprand.

Telefoon doet het nog. Het is alleen het glas.
Ik heb je al vaker gewaarschuwd voor die spontane salto's en flic-flacs van je, dat moest een keer fout gaan!
:biggrin2:

#flipcaseszijnnietdom
:P
Laatst gewijzigd door Pluto op ma 30 jun 2014, 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door TMG1961
Vanavond bezig geweest met net over het terras. De planken weggehaald, toen eerst met staaldraad geprobeerd maar dat wilde niet zoals ik wilde. Toen staaldraad weer weggehaald en net redelijk gefatsoeneerd zonder draad of planken. Morgen nog even afwerken, bij poortje moet het nog een stuk hoger zodat die goed open kan en dan in midden de 2 stukken netjes aan elkaar vast maken. De 2 stukken zitten elk aan 3 kanten vast dus moet goed zijn.
Door -Saskia-
::) Wakker geworden als 6-dagen-lang-werkloze.  :biggrin2:

Gisteren door m'n team uitgezwaaid... ik zal ze onwijs missen.  :'(
Gelukkig heb ik een self-starter-aid-kit gekregen met crackers, Dettol, wijn, cola-zonder-prik en een Snoopy hoesje voor m'n telefoon.  8)
Door Pluto
-Saskia- schreef: ::) Wakker geworden als 6-dagen-lang-werkloze.  :biggrin2:

Gisteren door m'n team uitgezwaaid... ik zal ze onwijs missen.  :'(
Gelukkig heb ik een self-starter-aid-kit gekregen met crackers, Dettol, wijn, cola-zonder-prik en een Snoopy hoesje voor m'n telefoon.  8)
*schuiftKCdoor*

Kriebelt het al?
Door eelke
Zo, heule goede nacht geslapen zeg :)

Ik hoef me niet te vervelen...straks maar eens alle raampjes vd bus wassen, kleden zoeken voor er in, bietje aanrommelen. En oh ja, helaas ook nog werken vandaag :(
Door Martine-Tom
Leuk! Vandaag een oppashondje, Johnny, type klein maar dapper met lang haar  :biggrin2:
Tom helemaal door het dolle heen, leukleukleuk. Belt net een vriendin "Goh ik wil eigenlijk een lange wandeling bij het strand maken...ga je mee?" ja gezegd en daarna braaf even baasje van Johnny gebeld en die mag mee. Dus meneertje valt met zijn neus in de boter.
Had nog festivalvoer over dus de pakjes drinken, sausijzenbroodjes, worstenbroodjes en snoep en water voor de honden gaan allemaal mee.

En dan word het zomaar nog eens zalig weer ook. Blije hondjes, blij baasje :D
Door TMG1961
Kwam bij fietsenzaak langs en keek eens wat ze gebruikt hadden staan aan elektrische fietsen. Stond een Qwic Trend 2 DR7 voor 699. Zag er goed uit, eens online gekeken naar de ervaringen en die waren ook niet slecht. Eens goed over nadenken
Door Nynke
TMG1961 schreef: Kwam bij fietsenzaak langs en keek eens wat ze gebruikt hadden staan aan elektrische fietsen. Stond een Qwic Trend 2 DR7 voor 699. Zag er goed uit, eens online gekeken naar de ervaringen en die waren ook niet slecht. Eens goed over nadenken
Dat klinkt goed !!  Maar let op, ik las laatst dat accu's het na een jaar of 2 opgeven en nieuwe accu's zijn niet heel voordelig  :-\ :-\
Door TMG1961
Nynke schreef: Dat klinkt goed !!  Maar let op, ik las laatst dat accu's het na een jaar of 2 opgeven en nieuwe accu's zijn niet heel voordelig  :-\ :-\
De accu's hebben inderdaad maar een beperkte levensduur. Het model wat in deze fiets zit kun je ongeveer 1000 keer opladen als ie helemaal leeg is..iets vaker als ie niet helemaal leeg is als je hem oplaad. Maar moet eerst eens goed rekenen en kijken of het financieel te doen is voor me.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door