Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Dit was de reden dat de trein niet reed...
http://www.omroepbrabant.nl/?news/213370602/Auto+aangereden+door+trein+in+Oisterwijk,+bejaarde+man+komt+met+de+schrik+vrij.aspx

Wel akelig hoor. Sta je daar op een verlaten spoor, niemand van de ns, zie je verderop die trein staan met de nodige toeters en bellen, denkende dat er iemand voor gesprongen is. Br...
En dan vervolgens niet weten waar je heen moet en of je nog op tijd komt. Gebeld met zowel 9292 (maar hun advies was terug en dan daar maar weer kijken) en de ns (hun advies was niks, we weten niks ik zie alleen dat daar idd een storing is).

Nou ja, gisterenavond was wel erg leuk, rondjes rijden en iedereen laten zien natuurlijk. Wel erg jammer dat het maar zo kort was, en dan bv onze honden nog niet eens meegereden hebben... vanavond dan maar! (als is het dan ook maar kort want ik moet werken... :( )

Ach, ik denk dat we er nog genoeg uurtjes in door gaan brengen :)
eelke schreef: ;D nee zo veel mogelijk origineel! Wellicht wel wat prullage's erop, erin, of erbij, maar dan vooral iets wat er ook weer af kan zeg maar. Hij is nog in vrij originele staat, dus wel mooi om dat zo veel mogelijk te houden :)
Vossestaart of pluche dobbelstenen aan de spiegel?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door