Lizzy schreef: Jaaaa, pusflap-met dia of oorlog is ook heeeeel lekker! Ik wist niet eens dat het Haags wasIk ook niet![]()
![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: Jaaaa, pusflap-met dia of oorlog is ook heeeeel lekker! Ik wist niet eens dat het Haags wasIk ook niet![]()
![]()
Mieke L. schreef: pusflap op een broodje met oorlogGewoon een keer doen...ultieme smaaksensatieer gaat een wereld voor me open
![]()
Angelique schreef: Gewoon een keer doen...ultieme smaaksensatiedat geloof ik![]()
MarijeEnBoomer schreef: De mayo heb ik er nooit bijgedaan!Gewoon doen....en vergeet het uitje niet 8)
Ik twijfel ook of ik dat wil proberen ....
Mieke L. schreef: ja bij oorlog is een uitje wel essentieel! dat maakt het juist zo lekker.Meestal neem ik zomder ui hoor. Maar bij pusflap is een uitje wel lekker erbij.
Angelique schreef: Ik ook niet, weet alleen dat ik nog nooit een patatzaakmevrouw zo schapig heb zien kijken toen ik om een broodje pusflap-oorlog vroegHahahaha![]()
Angelique schreef: Hier vandaag witlofslaai met voor meneer wat gebakken piepers erbij en een stukkie dooie kip.Yep, dit is zeker handig! Thanks!
Handige site....http://plazilla.com/kruidenmix/
MarijeEnBoomer schreef: De mayo heb ik er nooit bijgedaan!Ja, maar da's echt lekker hoor Marije!
Ik twijfel ook of ik dat wil proberen ....