Dankbaar dat :
Mijn schoonmoeder na het overlijden van Pa en mijn zwager zo snel een aanleunwoning kreeg . Ze zag er als een berg tegenop , 53 jaar in het huis gewoont . Maar ze is er nu ooh zo blij mee .
Ze kan daar vandaan veel zelfstandiger met haar rollator wandelen of even naar de winkels gaan . Ze heeft inmiddels een aantal leuke vriendinnen waar ze veel mee optrekt
En dat bied afleiding . We vinden haar dan ook heel stoer , ze pakt zo goed en zo kwaad als dat gaat toch het draadje weer op .
Dat onze beide zoons gelukkig zijn . En hun bestemming gevonden hebben . Onze oudste heeft twee keer een ellendige relatie gehad . Maar het gaat nu heel goed , meneer heeft weer een studie naast zijn baan ...... heeft bij de beroepsbrandweer zijn draai ook weer gevonden na een aantal hevige traumatische ervaringen .
Ze zijn druk met hun beestenboel , twee katjes en twee caafjes . Hun droom is ooit nog eens een hond . Maar nu nog niet vanwege tijdgebrek
Dat de jongste prins de liefde van zijn leven heeft gevonden , en dat meneer toch ook aardige Surinaamse trekjes begint te krijgen

Alles op zijn tijd ...... Het zat er bij hem altijd al een beetje in . Dus een Surinaamse vriendin past er heulemaal bij

Wij zijn ook dol op haar

Jut en Juul wonen en werken in Belgie . Dat was in het begin wel even wennen . Maar ach , het is niet het einde van de wereld . En zij zijn er gelukkig .
Dat onze oude taart Noa er nog steeds is

In Augustus woont oma hier 6,5 jaar . Net zolang als ze bij haar vorige baas is geweest . We hadden het echt nooit gedacht
Toen ze in 2008 kwam dachten we ..... 2,5 a 3 jaar ...... Nee dus
Dat ik hier ook mag lezen dat het met sommige BP leden ook weer goed gaat