Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Jeetje wat zijn autoverzekeringen ingewikkeld  :o
Weer 1,5 uur verder denk ik, met 20 hobbels, maar ik geloof dat we nu een plan hebben.
Op het nippertje kunnen voorkomen dat mijn vriend zijn schadevrije jaren kwijt is, hij staat op 10 dus da's meer dan de moeite.
Door eelke
Jeeeuujjj lekker geshopt bij de decathlon!

Ikke 2 paar schoenen, fietsbroekje (voor onder m'n jurkjes, niet om mee te fietsen) bikini, t shirt, opwindbare zaklamp met amerikaanse vlag er op (voor in de amerikaanse bus natuurlijk!) een luifel, nieuwe chaps, en voor lief 1 paar normale schoenen en 1 paar waterschoenen.
Door - Judith -
Na weer een heule drukke werkweek naar Noord-Holland gekacheld zonder hondjes: morgen reünie van mijn lagere school, die veertig jaar bestaat  :).

Wel raar, 15 jaar geleden was er ook een reünie, en daar was mijn vader (die hoofd van die school was) nog bij. Deze keer is mijn moeder (die ook juf was op de school) er niet bij omdat ze te ziek is. Dus dan neem ik de familie-honneurs maar waar.
Door Pluto
TMG1961 schreef: Van mij mag het ophoren met regenen..we zitten hier al bijna aan de 40 mm sinds vanavond.
Ik woon dus in dat gele stuk in zuid limburg
Afbeelding
hmmm, of ik ben kleurenblind of het verkeerde kaartje is geladen.....
Anders verhuis ik morgen naar het zuiden, 0,0mm neerslag!
:biggrin2:

:P
Door Pluto
-Saskia- schreef: ;D ;D ;D Ik ben echt een kei in tot rust komen en uitslapen, hè?  ::) :biggrin2:
Onvoorstelbaar dat jij het aandurft als ZZP-er. Tijd is geld en je hebt vanmorgen toch zomaar een schoon uur of anderhalf daglicht aan je voorbij laten gaan!

Dus niet langer getreuzeld, zoals Joke altijd tegen mij zegt: Tjop tjop, aan de slag!

Door -Saskia-
Pluto schreef: Onvoorstelbaar dat jij het aandurft als ZZP-er. Tijd is geld en je hebt vanmorgen toch zomaar een schoon uur of anderhalf daglicht aan je voorbij laten gaan!

Dus niet langer getreuzeld, zoals Joke altijd tegen mij zegt: Tjop tjop, aan de slag!

Ja, ik ben ook erg bang dat ik drastisch iets aan mijn levens-aanvliegroute moet veranderen, wil ik het gaan redden in deze harde maatschappij.  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door