Weer 1,5 uur verder denk ik, met 20 hobbels, maar ik geloof dat we nu een plan hebben.
Op het nippertje kunnen voorkomen dat mijn vriend zijn schadevrije jaren kwijt is, hij staat op 10 dus da's meer dan de moeite.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Saskia- schreef:Dit vind ik gaaf, op zaterdagmorgen vroeg opstaan om optimaal van je weekend te genieten!voor Judith.
*weekend*![]()
TMG1961 schreef: Van mij mag het ophoren met regenen..we zitten hier al bijna aan de 40 mm sinds vanavond.hmmm, of ik ben kleurenblind of het verkeerde kaartje is geladen.....
Ik woon dus in dat gele stuk in zuid limburg
![]()
Pluto schreef: Dit vind ik gaaf, op zaterdagmorgen vroeg opstaan om optimaal van je weekend te genieten!
Do enjoy!
![]()
-Saskia- schreef:Onvoorstelbaar dat jij het aandurft als ZZP-er. Tijd is geld en je hebt vanmorgen toch zomaar een schoon uur of anderhalf daglicht aan je voorbij laten gaan!![]()
![]()
Ik ben echt een kei in tot rust komen en uitslapen, hè?
![]()
![]()
Pluto schreef: Onvoorstelbaar dat jij het aandurft als ZZP-er. Tijd is geld en je hebt vanmorgen toch zomaar een schoon uur of anderhalf daglicht aan je voorbij laten gaan!Ja, ik ben ook erg bang dat ik drastisch iets aan mijn levens-aanvliegroute moet veranderen, wil ik het gaan redden in deze harde maatschappij.
Dus niet langer getreuzeld, zoals Joke altijd tegen mij zegt: Tjop tjop, aan de slag!
![]()