Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Kim_S schreef: Just trying to help  ::)

Konijnenoortje?
Ligt al op het aanrecht klaar sinds 21.00 uur en Gijs ligt daar als sindsdien naast. Ik denk niet dat ik het voor elkaar krijg die nog zelf te eten dus...
Door Kim_S
eelke schreef: Ligt al op het aanrecht klaar sinds 21.00 uur en Gijs ligt daar als sindsdien naast. Ik denk niet dat ik het voor elkaar krijg die nog zelf te eten dus...
Pfffff lastig hoor. Nagels bijten?
Door eelke
Kim_S schreef: Pfffff lastig hoor. Nagels bijten?
Gewoon maar naar bed denk ik. Morgen weer ontbijt! En op de weegschaal, want die gaat de goede kant op, dus dat helpt.
Door Charlie Angel
Ook toevallig, ik heb ook havermout met amandelmelk op, met banaan.

Vriendlief had gisteren wel brood gehaald, maar dit vervolgens in de vrachtwagen laten overnachten, geen brood dus. :biggrin2:
Hij heeft zelf ontbeten met pasta die nog van gisteren over was. ::)
Ik ga voor de hele family koken bij mijn ouders vanavond.  Het worden aardappelpartjes uit de oven, kip- en varkenschipolata's en roergebakken sperziebonen en erwten met ui, knoflook en spekjes erdoor.
Door Angelique
Maxi's 3-tal schreef: Ook toevallig, ik heb ook havermout met amandelmelk op, met banaan.

Vriendlief had gisteren wel brood gehaald, maar dit vervolgens in de vrachtwagen laten overnachten, geen brood dus. :biggrin2:
Hij heeft zelf ontbeten met pasta die nog van gisteren over was. ::)
Als je het zelf ook niet regelt  ::) :biggrin2:
Door Angelique
Lizzy schreef: Jaaaa, pusflap-met dia of oorlog is ook heeeeel lekker! Ik wist niet eens dat het Haags was :g: :biggrin2:
Ik ook niet, weet alleen dat ik nog nooit een patatzaakmevrouw zo schapig heb zien kijken toen ik om een broodje pusflap-oorlog vroeg  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door