Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mieke L.
*milyck* schreef: Vanochtend om half 5 bed uit, zoon gaat naar Amerika, vertrekt uit dusseldorf.. komen we daar, heeft de vlucht 4 uur vertraging, na ja, pech. Komen we thuis, loop ik naar boven om bed af te halen en wat zie ik: zijn bankpas  :o Shit... Post.nl gebeld: kan verzonden worden voor 60 euro, 2 a 3 dagen verzendtijd. Reisverzekering gebeld, wordt misschien vergoed. Pijn in de buik, hoe moet dit, en daarnaast: binnenlandse vlucht gemist.  Geappt dat we het gaan regelen, krijg ik net een app dat hij een vippas had gekregen i.v.m. de vertraging en alsnog de binnenlandse vlucht had gehaald..... en nu de klap op de vuurpijl: pas die ik vond was een oude ::) Note to my self: loooooooooslaten  :D

Edit: verkeerde topic, solly, ik ga naar bed ;)
wow nou ga maar lekker slapen! welterusten!
Door eelke
Angelique schreef: Is het slakkentijd ofzo. Heb net een kort nachrptrondje gelopen en heb wel 15 x " sorry slak" moeten zeggen  :-X
Uhu, komt altijd na komkommertijd.

Gisterenavond zat er hier ook een binnen terwijl ik op mijn blote voetjes door de keuken huppelde.
Mandarijn schreef: Verdorie heb ik die gemist.  >:(
Is nog hoor.
Angelique schreef: Is het slakkentijd ofzo. Heb net een kort nachrptrondje gelopen en heb wel 15 x " sorry slak" moeten zeggen  :-X
Ik heb er zo'n 40 gevangen, anders komen ze aan mijn moestuintje. Anders ben ik morgenochtend mijn sla kwijt.
Door Kim_S
Angelique schreef: Altijd leuk  :-X. Van e lopende niks meer gehoord?
Die lopen nog steeds, zij het wat traag  ::)
Nog steeds geen sollicitatiegesprek gehad, maar al wel contact, en ik ben nog steeds in de running. Paar duimpjes zijn welkom! De banen waar ik nu op solliciteer zijn "moetjes"  :-X  Daarvoor dus niet duimen  :biggrin2:
Hier kruipen ze al weken overal rond. Moestuin is ondanks maatregelen al helemaal opgevroten, dus ik zeg echt geen sorry als ik er een onder mijn schoen plet  :P
Door eelke
Kim_S schreef: Die lopen nog steeds, zij het wat traag  ::)
Nog steeds geen sollicitatiegesprek gehad, maar al wel contact, en ik ben nog steeds in de running. Paar duimpjes zijn welkom! De banen waar ik nu op solliciteer zijn "moetjes"  :-X  Daarvoor dus niet duimen  :biggrin2:

Hier kruipen ze al weken overal rond. Moestuin is ondanks maatregelen al helemaal opgevroten, dus ik zeg echt geen sorry als ik er een onder mijn schoen plet  :P
Ik duim ook voor de goeie!
Ik duim ook selectief mee  :biggrin2:

Kan er niks aan doen, maar als ik krak of kwaak onder mijn schoen vandaan hoor komen, volgt er automatisch een sorry  :biggrin2:

Eentje kraakte niet, dat was een nakertje.  Ook leuk voor in de keuken Eelke  :biggrin2:
Door Kim_S
Angelique schreef: Ik duim ook selectief mee  :biggrin2:

Kan er niks aan doen, maar als ik krak of kwaak onder mijn schoen vandaan hoor komen, volgt er automatisch een sorry  :biggrin2:

Eentje kraakte niet, dat was een nakertje.  Ook leuk voor in de keuken Eelke  :biggrin2:
Thanks voor de duimen allemaal!  :-*

Hier in de buurt is denk ik een nudistencamping voor slakken. Ze zijn allemaal naakt hier in de tuin  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door