Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
Het is hier kersttraditie. En iedereen weet, Jacqje kijkt naar Sissi! Maar heb inmiddels door mijn lieve zus de box in handen gekregen! Dus die moet ook nodig eens een keer gedaaid worden!  :biggrin2: Maar helaas even geen zitkont, mijn rug is behoorlijk moeilijk aan het doen door het afvallen. Heb op dit moment het gevoel dat ik vervrommeld op een stoel moet zitten ugh! Ben al hard aan het oefenen om mijn rug sterk te krijgen tot die tijd moet Sissi even wachten! zucht!
joel schreef: [/b]

Hier ook!! ( en nog steeds komt 1 x pj de trilogie uit de kast om ze achter elkaar te kijken (kids op bed en hub de deur uit ):biggrin2:
Door avalon
LOL wat ben ik dan saai ;D Mijn kamer hing vol met paarden en bambi. Had geloof ik eem poster van A-HA. Die Morten Haket leek toen wel op mijn vriend (nu mijn man), pfff das ook al weer bijna 30 jaar geleden!
Door EliScooby
Ik gooi er even een willekeurig rijtje uit: Lucilectric, Sabrina, Madonna, Kim Wilde, Guns'n'Roses, Iron Maiden (ik had maar een poster op mijn kamer, omdat ik die skelet-soldaat met een aan elkaar geschroefde schedel zo cool vond), Kiss, ZZ-Top enzoverder enzovoort.
Door eelke
Mini's 3-tal schreef: Ik gooi er even een willekeurig rijtje uit: Lucilectric, Sabrina, Madonna, Kim Wilde, Guns'n'Roses, Iron Maiden (ik had maar een poster op mijn kamer, omdat ik die skelet-soldaat met een aan elkaar geschroefde schedel zo cool vond), Kiss, ZZ-Top enzoverder enzovoort.
Oh echt joh? Ik wist niet dat jij ook zo rockerig was!
Door Kaio
Mini's 3-tal schreef: Ik gooi er even een willekeurig rijtje uit: Lucilectric, Sabrina, Madonna, Kim Wilde, Guns'n'Roses, Iron Maiden (ik had maar een poster op mijn kamer, omdat ik die skelet-soldaat met een aan elkaar geschroefde schedel zo cool vond), Kiss, ZZ-Top enzoverder enzovoort.
Eddie!  :rock:
Door EliScooby
eelke schreef: Oh echt joh? Ik wist niet dat jij ook zo rockerig was!
Ik hield later ook veel van behoorlijke pokkeherrie hoor. Rammstein, Within Temptation, Angerfist, dat soort.
Door eelke
Mini's 3-tal schreef: Ik hield later ook veel van behoorlijke pokkeherrie hoor. Rammstein, Within Temptation, Angerfist, dat soort.
Wissiknie. En nu? 
Door EliScooby
eelke schreef: Wissiknie. En nu?
Nog steeds, maar ook klassiek en staat de radio op 2 in de vrachtwagen. Thuis staat er eigenlijk nooit muziek aan.
Door eelke
Mini's 3-tal schreef: Nog steeds, maar ook klassiek en staat de radio op 2 in de vrachtwagen. Thuis staat er eigenlijk nooit muziek aan.
Grappig. Klassiek ligt eigenlijk heel dicht bij rock muziek vind ik.

Poets dagje vandaag, en maar begonnen met m'n oude cd's luisteren. Via youtube, want de meeste doen het niet goed meer, ik was niet zo lief voor ze. Nu linkinpark met reanimation op staan;

Al die cd's had ik ook op bandje gezet. Voor in mijn sony walkman;
Afbeelding

Zo daar heb ik heel wat batterijen mee verslonden. Ik hoor nog steeds in de liedjes wanneer ik m'n bandje om moest draaien  ;D ik vond het trouwens een heel hip ding, iedereen had een discman, en later een mp3, maar ik dat ding. Paste tenminste in je broekzak en sloeg niet over als je over een hobbel fietste. Ik denk dat ik zowat de hele dag met die oortjes in liep, viel er mee in slaap.
Was ook erg leuk tijdens de franse les. Was een oudere leraar die ook nog bandjes gebruikte voor de luisteroverhoringen. Hadden we dat bandje stiekem omgewisseld met mijn slipknot bandje :smitten: kreeg m nog terug ook!
Door Kaio
Mini's 3-tal schreef: Ik hield later ook veel van behoorlijke pokkeherrie hoor. Rammstein, Within Temptation, Angerfist, dat soort.
Joh da's nog niks :biggrin2:
Door smulpaap
Vangelis . Toen de cd op de markt kwam was Antartica een van mijn eerste cd,s
Ik vind het nog steeds heerlijke muziek . Als hulpmiddel, om als dat nodig is dicht bij mijn gevoel te komen
Maar ook bv Enya

Door Kaio
Mini's 3-tal schreef: Volgens de meeste mensen wel :biggrin2:
Kijk dat mensen het hiervan zeggen kan ik eventueel begrijpen  :biggrin2:

Maar within tempation is gewoon braaf  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door