joel schreef: [/b]
Hier ook!! ( en nog steeds komt 1 x pj de trilogie uit de kast om ze achter elkaar te kijken (kids op bed en hub de deur uit ):biggrin2:
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
joel schreef: [/b]
Hier ook!! ( en nog steeds komt 1 x pj de trilogie uit de kast om ze achter elkaar te kijken (kids op bed en hub de deur uit ):biggrin2:
Mini's 3-tal schreef: Ik gooi er even een willekeurig rijtje uit: Lucilectric, Sabrina, Madonna, Kim Wilde, Guns'n'Roses, Iron Maiden (ik had maar een poster op mijn kamer, omdat ik die skelet-soldaat met een aan elkaar geschroefde schedel zo cool vond), Kiss, ZZ-Top enzoverder enzovoort.Oh echt joh? Ik wist niet dat jij ook zo rockerig was!
Mini's 3-tal schreef: Ik gooi er even een willekeurig rijtje uit: Lucilectric, Sabrina, Madonna, Kim Wilde, Guns'n'Roses, Iron Maiden (ik had maar een poster op mijn kamer, omdat ik die skelet-soldaat met een aan elkaar geschroefde schedel zo cool vond), Kiss, ZZ-Top enzoverder enzovoort.Eddie!
eelke schreef: Oh echt joh? Ik wist niet dat jij ook zo rockerig was!Ik hield later ook veel van behoorlijke pokkeherrie hoor. Rammstein, Within Temptation, Angerfist, dat soort.
Mini's 3-tal schreef: Ik hield later ook veel van behoorlijke pokkeherrie hoor. Rammstein, Within Temptation, Angerfist, dat soort.Wissiknie. En nu?
eelke schreef: Wissiknie. En nu?Nog steeds, maar ook klassiek en staat de radio op 2 in de vrachtwagen. Thuis staat er eigenlijk nooit muziek aan.
Mini's 3-tal schreef: Nog steeds, maar ook klassiek en staat de radio op 2 in de vrachtwagen. Thuis staat er eigenlijk nooit muziek aan.Grappig. Klassiek ligt eigenlijk heel dicht bij rock muziek vind ik.
Mini's 3-tal schreef: Ik hield later ook veel van behoorlijke pokkeherrie hoor. Rammstein, Within Temptation, Angerfist, dat soort.Joh da's nog niks
Mini's 3-tal schreef: Volgens de meeste mensen welKijk dat mensen het hiervan zeggen kan ik eventueel begrijpen![]()