Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Mariska
Hey Ineke!

Balen zeg van Jopie! Ik kan me goed voorstellen dat je erg geschrokken bent. Hopelijk loopt het met een sisser af en is jouw onstuimige lobbes snel weer het ventje! Geef hem een dikke knuffel!

Groetjes van Mariska en van zijn vriendjes Max (hoewel..vriendje... ;D) en Bora
Door Ivonne
ehm, nou ik het nog een keer lees, denk ik eigenlijk; laat de rust geen daaagen duren. Dit heb ik met Bas ook gehad (omdat hij zo goed als niets aangeeft wat met pijn te maken heeft) waarna na een maand of twee definitief bleek (maar toen kon hij amper meer in de benen komen en als hij dat eenmaal was ging hij gewoon rennen en spelen ???) dat een volledig afscheurde kruisband de oorzaak was.

Herstel van "over het hoofd" geziene problemen duurt veel langer. De tweede keer heb ik "direct" foto's laten maken...... liever een keer teveel dan te weinig.

M.a.w. jij kent Joop het best, zie je weinig tot geen vooruitgang de komend paar dagen; terug naar de DA en aandringen op beter onderzoek.
Door 202spots
Goh Ine!!!
Onze vingers zijn gekruist hoor,hoop op goed of beter nieuws zo gauw als je wat meer weet!
Misschien is rust genoeg.....laten we 't hopen!
Door geer
Ik, ouwe barhanger, lees dit ook nu pas!!! Jeetje Ine, wat zul jij geschrokken zijn!!! Ik ga heeeeeeeeel hard duimen voor Joop en hoop dat het een zenuw oid is!!!
Hou je ons op de hoogte??
Door Hitam
Spondylose is volgens mij (en Dorit) niet zozeer erfelijk maar het gevolg van verkeerde wervelstanden. Als wervels iets verschoven zijn, probeert het lichaam dat te herstellen door botbruggen te maken. Je moet spondylose dus voor zijn! Als het er al zit ben je eigenlijk als een beetje te laat.
Mijn advies zou zijn: inderdaad een foto, en een uitgebreid neurologisch onderzoek of naar Dorit.

Het kan door pijn komen dat hij snel gaat zitten. Maar het kan ook een klemzittende zenuw zijn.
Door ine
Vrijdag worden er foto's gemaakt!
Ook zal ik om het uitgebreide neurologisch onderzoek vragen! Aan de hand daarvan, zullen we kijken, of we door naar Dorit moeten!!
Tannetje, fijn, dat je elke keer zo snel en behulpzaam reageert!! Dank je wel!! :)
Door Truus
Ine schreef: Vrijdag worden er foto's gemaakt!
Ook zal ik om het uitgebreide neurologisch onderzoek vragen! Aan de hand daarvan, zullen we kijken, of we door naar Dorit moeten!!
Tannetje, fijn, dat je elke keer zo snel en behulpzaam reageert!! Dank je wel!! :)
Duim voor jullie op een goeie afloop. ;)
Door ine
Foto's: Vrij van spondylose! Geen afwijkingen te zien!
Het neurologisch onderzoek is woensdag, hij moet eerst even de boeken erop nakijken! Verschillende dingen daarvan hebben we al wel nagekeken, maar deze reflexen waren goed!
We geven even een paar dagen metacam, om te kijken, of de eventuele pijn verdwijnt.
Straks ga ik even alleen met hem lopen en schrijf alles op, wat ik zie. Ik laat hem gewoon wat werken, waarbij ook hoogtesprongen zijn!
Woensdag kijk ik dan weer, voor ik naar de da ga, of ik verschil zie met de metacam!
Ik heb geen idee, wat ik van mijn da moet denken, maar de foto's hoefde ik niet te betalen, want de ontwikkel vloeistof was niet helemaal goed! :-\ Ik heb geen verstand van röntgenfoto's, maar deze waren echt duidelijk en de wervels uitstekend zichtbaar!
Woensdag zullen we meer weten, dus afwachten maar!! ;)
Door sylvia
Ik heb geen idee, wat ik van mijn da moet denken, maar de foto's hoefde ik niet te betalen
Ik denk dattie je lief vindt Ine ;D

Goed nieuws meid!
Door Jolly
ik denk dat hij haar graag als klant wil houden, ookal zal ze niet super vaak en al helemaal niet voor de entingen bij hem op de stoep staan, maar goed ze heeft wel 4 labs die ook af en toe eens een nest hebben. ;D

Toch vind ik hem nu al een super vent, zonder dat ik hem ken, hij verdient een dikke :-*
Door Ivonne
nou, geweldig, die zekerheid heb je nu in ieder geval binnen....

Nu nog even geduld hebben tot woensdag en dan is het weer helemaal "klaar".
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door