Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
-Saskia- schreef: Ik draai mega-intensieve laatste dagen met m'n team voor m'n werkgever. Na maandag...ben ik 6 dagen vrij. En eigen baas.  8)

Net een klein mutsen snuffelrondje met wodje geslenterd, ik ben klaar met vandaag. Morgen nog de twee laatste functioneringsgesprekken en dan écht starten met stoppen.  :biggrin2:
You go, Sas! Sterkte gewenst met de laatste loodjes, geniet van de vakantie en heel veel succes als eigen baas!  :-* :thumbsupup:
Door Kim_S
-Saskia- schreef: Ik draai mega-intensieve laatste dagen met m'n team voor m'n werkgever. Na maandag...ben ik 6 dagen vrij. En eigen baas.  8)

Net een klein mutsen snuffelrondje met wodje geslenterd, ik ben klaar met vandaag. Morgen nog de twee laatste functioneringsgesprekken en dan écht starten met stoppen.  :biggrin2:
Heb je al visitekaartjes met "-Saskia-, Algemeen Directeur" erop?  :biggrin2:
Gaaf joh, veel succes!  :-*
Door Angelique

Succes!
Mini's 3-tal schreef: Heb ik weer: Moet de auto rusten op de parkeerplaats, dus ik ga op het bankje zitten, komt er een kerel naar me toe of ik behoefte heb aan gezelschap ::)

Nee, dank u, ik val op vrouwen... Pffff. Ben maar in de auto een potje 7-en gaan doen...
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Door Pluto
MarijeEnBoomer schreef: Sas werkt met computers en mensen en ziekenhuizen.
Duidelijk toch  ;D
He, dat doe ik ook, ik stuur via de computer, mensen (chauffeurs) naar ziekenhuizen om daar andere mensen op te halen!
Cool, Sas en ik zijn eigenlijk 'collega's'!
:biggrin2:

OT, bij chirurg geweest om knopen te hakken, nu mentaal gaan prepareren op een paar weekjes 'vakantie' in het zuiden....
Daarna nog ff het luie zweet eruit ge-laola-t en de verzekeringsmensen aan het werk gezet om de geleden schade van het ongeluk van vorige week te gaan claimen.
Nu op de bank nog ff voetbal kijken.

@-Saskia-, succes met de laatste loodjes en nog veel meer succes en plezier in alle daaropvolgende uitdagingen!
Door eelke
Poeh, goedemorgen. Kom ik met mijn slaaphoofd en pyjama beneden, staat meteen de pakjes bezorger voor mijn deur. De pilletjes 'van Miik' voor Joep zijn binnen, met meteen ook een flesje hotspot spray. Met Joep gaat het al weer beter.

En net een half uurtje later, weer een!  ??? da's gek, want ik had maar 1 ding besteld. Is het een pakje van Greetz. Huh? Blijkt het van mijn werk te zijn, ik was altijd coach cliëntenraad, maar dat was overgenomen toen ik zo lang ziek was. Toen ik terug kwam beviel dat haar en mij wel, dus toen hebben we dat zo gelaten. Heb ik een doos met biertjes gekregen als dank je wel van de leden! Leuk zeg!
Door Ronald
Sas! Go for it! De laatste loodjes krijg je ook nog wel weg en dan als ZZP'er aan de slag. Veel succes!

OT: Dochterlief vanmorgen met cadeautjes voor collega's naar het werk gebracht, nog cadeautje voor dochterlief gehaald en dan vanmiddag naar de diploma-uitreiking.

Zelf ook leuk bericht gehad: mijn EVC is eindelijk (poe, poe) goedgekeurd en wordt verzilverd in een diploma. Eerst maar even afwachten tot het ding daadwerkelijk op de mat valt...
Door Kaela
He wat goed Ronald! Het heeft wat moeite gekost, maar nou heb je dan ook (bijna!) wat!

Hier vanmorgen naar de massage geweest. Auwie! Er zaten weer wat dingen goed vast en die zijn nu weer los. Daarna rondje boodschappen en nu lunchen en aan de schoonmaak. Misschien ook nog wat zaaien (ter compensatie van het gif wat ik voor gespoten heb  :-X )
Door -Annemarie-
Ronald schreef: Sas! Go for it! De laatste loodjes krijg je ook nog wel weg en dan als ZZP'er aan de slag. Veel succes!

OT: Dochterlief vanmorgen met cadeautjes voor collega's naar het werk gebracht, nog cadeautje voor dochterlief gehaald en dan vanmiddag naar de diploma-uitreiking.

Zelf ook leuk bericht gehad: mijn EVC is eindelijk (poe, poe) goedgekeurd en wordt verzilverd in een diploma. Eerst maar even afwachten tot het ding daadwerkelijk op de mat valt...
Joepie!  :-*    *ik zal nog niet te vroeg juichen*  De aanhouder wint....  O0

En gefeliciteerd met dochterlief!  :)
Door TMG1961
Vanmiddag nieuwe bril opgehaald. Oude was inmiddels ruim 5 jaar en de ogen waren toch iets achteruit gegaan..links 0,5 en rechts 0,25 meer. Heb nu ook weer helder zicht, oude brilleglazen waren bijna matglas  :biggrin2:  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door