Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mieke L.
Maxi's 3-tal schreef: Nou, geheel, geheel, dat is natuurlijk ook weer overdreven. :biggrin2:
oke met alleen onterecht kan ik ook wel leven  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Mieke L. op vr 27 jun 2014, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Riek
M@rina schreef: Gut :biggrin2: is mijn maagdelijke reputatie nog voorgoed geschonden
Welkom bij de club  :biggrin2: :biggrin2:

Overigens is het echt een raar "prakkie"  ::)
Door smulpaap
M@rina schreef: Gut :biggrin2: is mijn maagdelijke reputatie nog voorgoed geschonden

Je hebt toch pas een bril ? Misschien is er weer een wereld voor je open gegaan  :biggrin2:
Door Lizzy
Ja ;D ;D ;D ;D ;D

Maar nu je het zegt.... Het lijkt wel of zijn hele zaakie 10 centimeter is afgezakt, zo, in z'n geheel :biggrin2:
Door joel
charmed schreef: Als 12 jarig meisje had ik geen zangers idolen (ik luisterde geeneens muziek) wat ik mij nu nog amper kan voorstellen hoor, ik vond jongens maar  :boo: Wilde voor altijd vrijgezel blijven.  Mijn plakboek stond vol met Sissi plaatjes (Romy Schneider) was een behoorlijke dromer.

Hier ook!! ( en nog steeds komt 1 x pj de trilogie uit de kast om ze achter elkaar te kijken (kids op bed en hub de deur uit ):biggrin2:
Door choopy
**Jolanda** schreef: Hier geen idolen. Waar ik naar luisterde tussen mijn 10e en 18e was een mix van vanalles.
Backstreet boys, spice girls, de 'house', trance enz wat helemaal hip was (indd Charly Lownoise en Mental Theo), naar Marco Borsato, Tina Turner, Michael Jackson, Phill Collins, Madonna, maar ook naar Mary J Blige, Barbara Steisant, Celine Dion en Marianne Faithfull, oh om de 3 broertjes niet te vergeten van (denkt heel hard na, heel hard) Hanson met MMMBop hahaha.

Uiteraard werden de meeste hits gewaardeerd en blérde ik hard mee.

Waar ik wel altijd verkering mee wilde als ik hem in het echt zou ontmoeten was die jongen van Free Willy haha. (zelfs nu vind ik hem nog leuk uitzien)
Dit zou zo mijn tekst kunnen zijn. Al had ik wel een voorkeur voor jongens met lang(er) haar. (nick van bsb, taylor van hanson, hobie van baywatch)
Ook had ik nog een zanger en boyband uit Duitsland erbij zitten, Gil en The Moffats (en dan voornamelijk Scott :smitten:. )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door