Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door **Jolanda**
Hier geen idolen. Waar ik naar luisterde tussen mijn 10e en 18e was een mix van vanalles.
Backstreet boys, spice girls, de 'house', trance enz wat helemaal hip was (indd Charly Lownoise en Mental Theo), naar Marco Borsato, Tina Turner, Michael Jackson, Phill Collins, Madonna, maar ook naar Mary J Blige, Barbara Steisant, Celine Dion en Marianne Faithfull, oh om de 3 broertjes niet te vergeten van (denkt heel hard na, heel hard) Hanson met MMMBop hahaha.

Uiteraard werden de meeste hits gewaardeerd en blérde ik hard mee.

Waar ik wel altijd verkering mee wilde als ik hem in het echt zou ontmoeten was die jongen van Free Willy haha. (zelfs nu vind ik hem nog leuk uitzien)
Mandarijn schreef: 27 januari 1973  dus is ie 41 jaar.
Sow....dan ziet ie er een stuk beter uit dan mijn 39jarig vriendje ::) :-X
Zou ik hem kunnen ruilen? :D :P
Door chipjolie
Een tijdje fan van de backstreetboys geweest, posters kaarten videobanden en zelfs naar concert geweest  :biggrin2: agenda zat er niet vol mee, voornamelijk wel met paarden plaatjes :p en daar volde de 10x wisselende jongensnamen op wie ik verliefd was.. Hahaha
Door M@rina
Kaio schreef: Oja iets vergeten
AfbeeldingJa mooi nummer! Dat vond ik toen ook al tussen alle herrie door  :P
Vind verder zijn rockperiode ook erg mooi
Mijn oog trekt steeds naar het kruis van die meneer rechts.... is dat heel vreemd? Wat een prak :o
Door Angelique
M@rina schreef: Mijn oog trekt steeds naar het kruis van die meneer rechts.... is dat heel vreemd? Wat een prak :o
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:  Nee hoor Marien...heel normaal  :2funny: :2funny: :2funny:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door