Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

eelke schreef: Ja heb m gisterenavond ook warme melk gegeven, maar dat was gewone magere.
Hij is nu nog aan het proesten/kokhalzen, maar nu ik er over nadenk had Gijs dat een paar weken terug ook.

Geef jij B 's avonds eten? Want zijn hele maaltijd en dan nog geitenmelk achterop lijkt me wat veel...kan ik misschien beter 's ochtends doen denk ik?
Heb jij wel eens puur maag geprobeerd?
Ze eet nu s avonds met pup d'r laatste maaltijd mee. Voorheen at ze vaak rond 20 en kreeg ze rond 23 een bakje geitenmelk. Ik geef het ook als ze me s nachts misselijk wakker maakt. Al wil ze dan soms helemaal niks. Dan doe ik een okugest naar binnen en vaak een half uurtje later wil ze wel melk en gaat ze slapen.

Puur maag nooit geprobeerd. B is altijd gevoelig op d'r maag geweest. Met kou, stress, super opwinding etc slaat dat op d'r darmen. Dan krijgt ze psyllium vezels en probiotica en werkt dan heel goed!
Door kira
Gespeurd aan het einde ging het niet goed en natuurlijk door de berg alleen kraak op de porto. Werd een lang lesje en een uitgeputte kleine beer.  Tante P heeft nu een lesje maar ik mag niet kijken terwijl ik best benieuwd ben naar onze clown. Zo meteen nog met grote beer een stukje lopen het is koel en ze voelt zich best goed volgens mij.
Door Kaela
Mezelf de hele dag vermaakt met een vriendin. We hebben gekletst, gewandeld, geklets, mijn oude vriend Fengur bezocht, gekletst, geluncht, gekletst, thee gedronken en nog meer gekletst. Ik geloof dat ik spierpijn in mijn kletsspieren ga krijgen en dat wil wat zeggen bij mij  ;D

Wel heel schattig, ik had Oscar niet mee en haar hondje was helemaal teleurgesteld. Die ging rond de auto springen om erin te kunnen kijken of ik niet per ongeluk Oscar in de auto had laten zitten. Zo lief!
Heb ik weer: Moet de auto rusten op de parkeerplaats, dus ik ga op het bankje zitten, komt er een kerel naar me toe of ik behoefte heb aan gezelschap ::)

Nee, dank u, ik val op vrouwen... Pffff. Ben maar in de auto een potje 7-en gaan doen...
Door lauraV
Mini's 3-tal schreef: Heb ik weer: Moet de auto rusten op de parkeerplaats, dus ik ga op het bankje zitten, komt er een kerel naar me toe of ik behoefte heb aan gezelschap ::)

Nee, dank u, ik val op vrouwen... Pffff. Ben maar in de auto een potje 7-en gaan doen...
:biggrin2: ;D ;D ;D
Kim_S schreef: Dat heeft die man gezien natuurlijk  :biggrin2:
Ik geloof niet dat hij liever had dat ik een vrouw was geweest. Daar ben ik zelfs vrij zeker van, vooral omdat hij daarna in de struiken verdween.
Door Kim_S
Mini's 3-tal schreef: Ik geloof niet dat hij liever had dat ik een vrouw was geweest. Daar ben ik zelfs vrij zeker van, vooral omdat hij daarna in de struiken verdween.
Om een vrouw te zoeken  :biggrin2:
Door -Saskia-
Ik draai mega-intensieve laatste dagen met m'n team voor m'n werkgever. Na maandag...ben ik 6 dagen vrij. En eigen baas.  8)

Net een klein mutsen snuffelrondje met wodje geslenterd, ik ben klaar met vandaag. Morgen nog de twee laatste functioneringsgesprekken en dan écht starten met stoppen.  :biggrin2:
Door - Judith -
-Saskia- schreef: Ik draai mega-intensieve laatste dagen met m'n team voor m'n werkgever. Na maandag...ben ik 6 dagen vrij. En eigen baas.  8)

Net een klein mutsen snuffelrondje met wodje geslenterd, ik ben klaar met vandaag. Morgen nog de twee laatste functioneringsgesprekken en dan écht starten met stoppen.  :biggrin2:
Super, Sas!!!  :-* Geen idee wat je precies gaat doen (OK, iets met gezondheidszorg en ICT), maar het wordt vast een succes  :)
Laatst gewijzigd door - Judith - op do 26 jun 2014, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door