Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sarah5
Vanavond eerst (uit moeheid) een pizza in de over gegooid om vervolgens naar de supermarkt te gaan om ingrediënten te halen voor mijn avond smoothie: wortel, spinazie, appel, limoen, gember, banaan en blauwe bessen.

Ik denk dat het nu weer rechtgetrokken is van die pizza  :biggrin2:
Door Mowgli
Mowgli schreef: OT: verder nog geen idee wat we vandaag gaan eten. Ik zit te denken aan aardappels met spinazie, bonen of broccoli en iets vegetarisch erbij.
Het zijn gekookte aardappels met bladspinazie met gefruit ui, knoflook en zongedroogde tomaten in snippers geworden en een vegetarische bal.
Door Nadia
De spitskool van eergisteren was plots veranderd in sucade vlees met haricot verts. Gisteren pasta met tomatensaus en veel groente. Vandaag dan de spitskool :)

Gisteravond nog een xxxl smoothie gedronken van  honingmeloen :)
Door - pien -
pienke schreef: Het wordt vandaag aardappels met gehaktbal en broccoli.
Ik ging even langs de Turkse winkel en ik kreeg gewoon een bak aardbeien kado. En korting op de lamsbout  :D Die gaat op de bbq...ik denk zondag.
Morgen eten we Berts bami en zaterdag buffet, meneer P z'n vader wordt 80 en trakteert de familie  :)
Het werd gister chilaquile want ik had vlees daarvoor al ontdooid maar dat was ik vergeten....uiteindelijk waren we met z'n 2-en dus er is een hele bak de vriezer in gegaan (lekker makkelijk).
Vanavond wilde ik bami eten maar ben nu vergeten de kip te ontdooien daarvoor  ::)
Dus dan wordt het vanavond aardappels met gehaktbal en broccoli  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door