Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Mieke L. schreef: Ik was dertien toen Saturday Night Fever uitkwam. Drie keer heb ik hem gezien in de bioscoop en mijn agenda zat helemaal vol met John Travolta.
Afbeelding

Het jaar erop zat mijn agenda helemaal vol met foto's van Herman Brood. Ben naar heel wat concerten van hem geweest!

Afbeelding

Ja Saterday Night Fever , en later Grease . Had jij ook van die outfits aan ala Olivia  :biggrin2: Ikke wel  :P
Door smulpaap
Lizzy schreef: Als jong meisje:

Julien Clerc :smitten:
Afbeelding

Posters op mijn kamer, heel mijn agenda volgeplakt. Ook nog naar concerten geweest, wow, wat een lekker ding....!

Daarna David Bowie. Maar daar was ik niet hoteldebotel van als man, ik vond zijn muziek gewoon meer dan geweldig.

Als "iets ouder meisje" Michael Flatley. Ronduit verliefd :biggrin2:. Toen ie er nog zo uit zag:

Ja  :D Julian Clerc . En dan maar hopen dat hij weer te zien was in Toppop  :biggrin2: Ik zei weleens tegen mijn kids .... wat zijn jullie bevoorrecht met Youtube . Wij mochten slechts hopen dat ons idool weer in Toppop was te zien  :biggrin2: Of wachten totdat er weer eens een concert kwam

Afbeelding

(hij is niet mooi oud geworden :-X).
Door smulpaap
sella schreef: Dat dus.
Het jaar daarna ook nog en toen ging ik meteen door naar bruce springsteen.
Later weer de beegees erbij.

Ja Herman , dat was later weer heul stoer  8) En naar concerten van de Golden Earring in H-H-Waard met zijn zessen in een gammele Mini-Cooper  :biggrin2:
Ik zal nooit de dag vergeten toen Herman dood was . We liepen ergens in Portugal door een stadje en ik zag opeens een krantenkop .......
Door Lizzy
Ja  :D Julian Clerc . En dan maar hopen dat hij weer te zien was in Toppop  :biggrin2: Ik zei weleens tegen mijn kids .... wat zijn jullie bevoorrecht met Youtube . Wij mochten slechts hopen dat ons idool weer in Toppop was te zien  :biggrin2: Of wachten totdat er weer eens een concert kwam
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:, zo herkenbaar :biggrin2:

Speciaal voor jou en mij: en

Viel het jou toentertijd ook niet op dat ie niet kon playbacken en? :biggrin2:. En ken jij de teksten ook nog uit je hoofd? (ik dus wel, echt, van elk liedje uit die tijd).

Oh, en ook leuk:
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 26 jun 2014, 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mowgli
Tot mijn 15e of 16e Eros Ramazzotti samen met met vriendin. We hadden alle cd's konden alle liedjes meezingen en volgden zelfs Italiaanse les bij een mevrouw bij ons in de buurt die vanwege het werk van haar man jaren in Italië gewoond had.

Afbeelding

Toen ik 15 was werd ik smoorverliefd op Chesney Hawkes  :sofa:

Afbeelding

Maar vanaf mijn 16e kwamen de gitaren in mijn leven en landden Eros en Chesney in de vergeethoek. Ik was (en ben) enorme Suede fan (oude werk dan)
Afbeelding

Radiohead, Manic Street Preachers, Pearl Jam, Smashing Pumkins e.d.
Laatst gewijzigd door Mowgli op do 26 jun 2014, 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door monster
Ik ben duidelijk al een bejaarde op dit forum. Jimi Hendrixwas het voor mij helemaal. En als kind de monkees, maar daar durf ik nu niet meer over na te denken.
Door Mowgli
monster schreef: Ik ben duidelijk al een bejaarde op dit forum. Jimi Hendrixwas het voor mij helemaal. En als kind de monkees, maar daar durf ik nu niet meer over na te denken.
Oh! Die zijn gaaaaaaf!!! Daar mag je heel goed over nadenken hoor :D
Door Mandarijn
Ik had niet echt een idool. Ik weet nog dat er een tijdje was dat Take That, Backstreet Boys en nog wat van die boys bands helemaal hip waren. Nou dan was ik lekker stront eigenwijs en ging dan niet mee doen. Vond dat meer een hype dan.

Maar voor enkele artiesten had ik wel een zwak hoor. Zoals Michaell Jackson. Komt ook, omdat ik dat van huis uit meekreeg.
Door Kaio
monster schreef: Ik ben duidelijk al een bejaarde op dit forum. Jimi Hendrixwas het voor mij helemaal. En als kind de monkees, maar daar durf ik nu niet meer over na te denken.
Die TV serie was leuk! :biggrin2:
Door Sher
Ik was die rare griet, die geen enkele foto in haar agenda plakte. Dat gedoe met idolen vond ik maar heel raar.  :P
De enige waar ik in die tijd fan van kon zijn, was Louis Couperus en ja, daarvan plak je geen foto in je agenda.
Afbeelding
;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door