Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Lia*
Lizzy schreef: Banaan met ei... Waarom spring ik nou niet gelijk een gat in de lucht...? Die combi lijkt me zo vies :-\

Laat ik dat nou ook denken.
Door startouw
Lizzy schreef: Banaan met ei... Waarom spring ik nou niet gelijk een gat in de lucht...? Die combi lijkt me zo vies :-\
lijkt niet zo lekker maar is het echt wel  :D  en idd met een beetje, echt maar een beetje, kaneel erdoor  yummie  O0
Door DJ_Doerak_Tucker
Bak ze met amandelmeel erdoor wel op heel laag vuur en heel rustig aan beide zijden. Voorzichtig omdraaien ook, ze breken snel (en amandelmeel verbrandt dus erg snel). Maar wel heel lekker en met dit ontbijt kun je wel een aantal uren vooruit!
Door Lil
Pannenkoek met banaan is anders yummie.
Door marina
Vanmorgen weer gemaakt, heerlijk! Meestal doe ik er wat havermout door, dit maal met gemalen pecannoten, ook erg lekker. Erop nog een laagje aardbeienjam
Door Shanti en co
Ik doe er een handje walnoten (in kleine stukjes gehakt), wat kaneel en een lepel volkoren spelt door. Zonder de spelt was het bij mij namelijk roerbakken en ik vind het ook lekkerder doordat het niet zo smeuïg is.
Dit had ik dan voor mezelf en mijn zus en ondanks dat ik net wel vol zat heb ik nu, ehm 1,5 uur later, weer honger.
Door DJ_Doerak_Tucker
Oh ik had ze nog nooit zo 'simpel' met alleen banaan en ei (en kaneel) gemaakt, héérlijk! Ik had nog een bus echte horeca slagroom staan en de combi met aardbeien erbij was echt  :dribble:.
Door eelke
Esther Q schreef: Mmm, mmm en gezongen door een heerlijk bananenpannenkoekje :P
Mjaa die mag ook wel langskomen voor de lunch  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door