Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
pienke schreef: Biologische karbonaadjes op Surinaamse wijze, met rijst en broccoli
Met komkommersalade met pittige dressing ~ pffffrrrrtttt komkommertje door de Magimix, dressing (zoetechilisaus+citroensap+zout+groenetabasco), roeren= :dribble:
Door Mowgli
pienke schreef: pffffrrrrtttt komkommertje door de Magimix,
Ik vind het teveel (afwas) werk om de magimix voor 1 komkommertje te gebruiken. Dus die gaat nog altijd met de hand. Ook de rest van de groenten. Met de hand. Maar als ik falafel maak of eigengemaakte vegaburgers dan ben ik zooo blij met mijn Magimix :)

OT: verder nog geen idee wat we vandaag gaan eten. Ik zit te denken aan aardappels met spinazie, bonen of broccoli en iets vegetarisch erbij.
Door - pien -
Mowgli schreef: Ik vind het teveel (afwas) werk om de magimix voor 1 komkommertje te gebruiken. Dus die gaat nog altijd met de hand. Ook de rest van de groenten. Met de hand. Maar als ik falafel maak of eigengemaakte vegaburgers dan ben ik zooo blij met mijn Magimix :)

OT: verder nog geen idee wat we vandaag gaan eten. Ik zit te denken aan aardappels met spinazie, bonen of broccoli en iets vegetarisch erbij.
Ja idd...het is bijna meer werk om de boel af te wassen  ;D Maar ik vind het wel heel fijn om gelijke plakjes te hebben  :biggrin2:
En het prutje voor bij de karbonades had ik gemixt in het kleinste bakje  :D Dan heb ik wel afwas maar dat is zo gepiept.
Ik heb ook een heel fijn scherp mes Afbeelding
van carbonstaal maar ik heb de Magimix niet voor niks staan...als het even kan, gebruik ik 'm  :)
Door - pien -
Het wordt vandaag aardappels met gehaktbal en broccoli.
Ik ging even langs de Turkse winkel en ik kreeg gewoon een bak aardbeien kado. En korting op de lamsbout  :D Die gaat op de bbq...ik denk zondag.
Morgen eten we Berts bami en zaterdag buffet, meneer P z'n vader wordt 80 en trakteert de familie  :)
Door Kaela
Mini's 3-tal schreef: Hebben jullie daar ook Big Burger Delivery? :dribble:
Wij hebben burger plaza en die is JAMMIE! Maar dit waren home-made burgers en ovenfrietjes. Net niet zo lekker, maar wel veul goeiekoper!
Kaela schreef: Wij hebben burger plaza en die is JAMMIE! Maar dit waren home-made burgers en ovenfrietjes. Net niet zo lekker, maar wel veul goeiekoper!
De burgers die BBD brengt hoef je echt geen frietjes bij te doen :biggrin2:

Ze zijn huge! 350 gram totaal, ik krijg m'n mond er niet omheen om te bijten en een ontbijtbord is maar net groot genoeg om m op te leggen. Dus om m te eten heb je echt een groot bord nodig.
Door Kaela
Mini's 3-tal schreef: De burgers die BBD brengt hoef je echt geen frietjes bij te doen :biggrin2:

Ze zijn huge! 350 gram totaal, ik krijg m'n mond er niet omheen om te bijten en een ontbijtbord is maar net groot genoeg om m op te leggen. Dus om m te eten heb je echt een groot bord nodig.
Zoiets heeft burger plaza ook. Heel leuk, maar veels te veel  :biggrin2:. En ik heb graag ook friet, die is bij burger plaza uitzonderlijk lekker!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door