Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
miik schreef: Vanavond de trouwdag van mn ouders "gevierd" en met zn allen uit eten geweest.... Pfff... ik vond het een heel heftige avond... Mn moeder is ernstig ziek- was dit het laatste uitje met zn allen ? Is ze er volgend jaar nog, of op haar verjaardag ? Volgende week weer beginnen met de chemo... Tis zoooo onwijs dubbel.... het was gezellig, maar ik vond het ook heel moelijk. :(
Ik reageer daarom ook wat minder op BP de laatste tijd...
  :-* :-* :-*
Door kira
Knuffel Linda.

Gisteren gedaan waar vrouwen goed in zijn, funshoppen. Heel veelgekocht voor heel weinig. Mogen vandaag nog een keer het budget is nog niet op. Vandaag regen op zich niet erg jammer dat de honden dan vies worden. Zo op zoek naar regenjas en laars. Helaas bijna einde vakantie kan nog wel een paar weken langer gebruiken
Laatst gewijzigd door kira op wo 25 jun 2014, 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door TMG1961
Mini's 3-tal schreef:
Fijn Theo, dan kan je mopperende Dikkie Dik lekker buiten blijven.
Vandaag de tweede helft afmaken. Daarna zal ik hem eerst nog een tijdje goed in de gaten houden tot ik 1000% zeker ben dat ie niet kan ontsnappen. Daarna mag ie buiten zonder toezicht
Vandaag is de dag dan eindelijk aangebroken. We gaan vanavond naar de Amsterdam Arena voor het concert van One Direction. Ik denk dat mijn lieve nichtje niet heeft kunnen slapen vannacht. Eerst een hele lange wandeling met Zoë die toch wel lang alleen moet blijven vandaag.
Door Kaela
Gaaf Hannah! Wat een beleving voor je nichtje!

OT: met Oscar naar het losloopveldje gefietst. Ballenwerper mee. Sinds kort toont hij belangstelling voor tennisballen en ik wilde eens zien of hij het leuk zou vinden te apporteren. In het verleden absoluut niet, dan kreeg ik een onnozele blik en kon ik de bal zelf gaan halen.
Bij het veldje hem eerst lekker laten snuffelen en toen eens geprobeerd. En hij vond het leuk! Ik heb het heel speels aangekleed, geen strakke apport, maar gewoon gezellig en als hij hem niet haalde ook goed. Hij heeft hem zeker een keer of 12 opgehaald, waarvan hij 2 of 3 keer hem niet had zien landen en hem op geur op ging sporen. Al met al heeft ie heel wat sprintjes getrokken en hij vond het zo lollig dat ie ging blaffen!

Nu vrij druk dagje voor de boeg. Heb nog een rits dingen die gedaan moeten worden. Dus maar eens aan de slag!
Door kira
Kaela schreef: Gaaf Hannah! Wat een beleving voor je nichtje!

OT: met Oscar naar het losloopveldje gefietst. Ballenwerper mee. Sinds kort toont hij belangstelling voor tennisballen en ik wilde eens zien of hij het leuk zou vinden te apporteren. In het verleden absoluut niet, dan kreeg ik een onnozele blik en kon ik de bal zelf gaan halen.
Bij het veldje hem eerst lekker laten snuffelen en toen eens geprobeerd. En hij vond het leuk! Ik heb het heel speels aangekleed, geen strakke apport, maar gewoon gezellig en als hij hem niet haalde ook goed. Hij heeft hem zeker een keer of 12 opgehaald, waarvan hij 2 of 3 keer hem niet had zien landen en hem op geur op ging sporen. Al met al heeft ie heel wat sprintjes getrokken en hij vond het zo lollig dat ie ging blaffen!

Nu vrij druk dagje voor de boeg. Heb nog een rits dingen die gedaan moeten worden. Dus maar eens aan de slag!
Leuk, zo leer ik het eigenlijk ook altijd aan. Ben in januari begonnen met Bronny het is nu juni en deze vakantie komen de dummy's al netjes bij mij terecht en los op commando los. Soms maakt ze echt een enorm ommetje met de dummy, zeker als de kleine beer er bij is. Maar ik reageer daar niet op, ga door met mijn ding en dan staat ze opeens vlak bij me en kijkt mij aan van hier is die hoor. Ik leer haar vanzelf nog wel netjes zitten aan, maar dat is voor later. Geen druk dan blijft het lol.
Door - pien -
miik schreef: Vanavond de trouwdag van mn ouders "gevierd" en met zn allen uit eten geweest.... Pfff... ik vond het een heel heftige avond... Mn moeder is ernstig ziek- was dit het laatste uitje met zn allen ? Is ze er volgend jaar nog, of op haar verjaardag ? Volgende week weer beginnen met de chemo... Tis zoooo onwijs dubbel.... het was gezellig, maar ik vond het ook heel moelijk. :(
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Nou de Zoë is heerlijk mee wezen wandelen.  Ze heeft gesnuffeld, gerend, gek gedaan, gesnorkeld en 1000x gepiest. Dadelijk wat geitenmelk erin gooien en die is voorlopig tevreden. Voor we gaan nog even een klein plasrondje. Nu de katten voeren, mezelf voeren, de kippen doen, de kat van mijn mams en dan douchen en gaan met die banaan.
Door Martine-Tom
Gister onverwacht even een dagje, Den Haag, Rijswijk, Delft, Rijswijk, Rotterdam gedaan  :biggrin2: Overmorgen is het weer Concert at Sea en had van alles gepland om gister te doen...dat moet nu dan dus maar vandaag  :P
Din komt morgen al, gaan we samen Tom wegbrengen naar de Tom-zitster en daarna gezellig uit eten in het restaurant wat van een oud klasgenoot blijkt te zijn (Asian fusion) en dan is het vrijdag alweer zover. Zin in!!
Na vorige week griep nu nog bronchitis...maar dag mag de pret niet drukken  8)
Heel veel sterkte Linda. :-*
Die dagen zijn zo moeilijk en dubbel, herken het helemaal. Probeer er wel vol van te genieten, hoe moeilijk dat soms ook is.
Door TMG1961
Terras is aan bovenkant ook dicht, de netten zijn gespannen. Noppie heeft inmiddels 2 keer geprobeerd of ie eruit kon maar helaas. Hi zal het nog wel baker proberen maar als het goed is moet het nu uitbraakbestendig zijn..hoop ik althans.

Ben lichamelijk wel helemaal op  :( Doe voorlopig ook niets meer.
Door Kaela
Mijn wilde haren zijn er af en ik ben een halve liter bloed kwijt. Ook nog een hele ronde winkels gedaan en spullen her en der gebracht en gezellig thee gedronken in een heel leuk atelier!

Nu rest van de avond relaxen.
Door Els&Flow
Flow ligt te ruften, er stijgen paarse dampen op zo erg.  :puke: Voor zover ik kan nagaan heeft ze vanavond niks geks gegeten, maar vanmorgen heeft ze zich tegoed gedaan aan paardenpoep en kwam door die actie ook nog bijna onder een vrachtwagen terecht want luisteren zat er even niet in. Weer 1000 grijze haren erbij. Gelukkig goed gegaan..
Door pallas
Thee visite gehad op het atelier, was erg gezellig :) Voor en na de visite ook nog wat op t doek gekregen...ook fijn.
Daarna honden lekker laten lopen, wat een heerlijk weertje zeg.

De poen was weer binnen en ik ben druk aan het sparen.
Voordeel: geld op de spaarrekening
Nadeel: de betaalrekening is gelijk een stuk leger aan het begin van de maand :-\

Nog wat laatste dingen doen en dan niks meer...
Door kira
Vandaag nog een keer gewinkeld, vraag is wel of we zaterdag alles in de auto kunnen krijgen. Ahum beetje veel koopjes. Morgen vroeg speuren met de kleine beer en tante P en daf gaan morgen ook een lesje nemen, niet speuren maar iets met worst en leren op een kleedje te liggen.. En iets met een fluit en zitten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door