Rij het parkeerterrein van het ziekenhuis op voor bezoekuur..zie ik iedereen voor mij een soort van bocht maken..ze rijden om iets heen..nou sorry..maar ik kon toch echt niet om dit "lopende buffet"heen..zo'n ieniemienie duifje..voor 50% in de veren was de lunch van een grote zwarte vogel (weet de naam nooit ..2 maten groter dan een kauw maar t is geen kraai geloof ik..ziet er wel zo uit)..die zit dan op zijn gemak op zo'n beestje in te pikken en die doet zo klein als hij is alle moeite om weg te huppen..Nou gewoon auto op de rem ..jammer voor iedereen achter mij maar hij zat binnen een minuut op mijn schoot in de auto..maar dan..mag natuurlijk niet mee het ziekenhuis..Vogelopvang alvast gebeld.."doe hem maar in de kofferbak"..vond ik licht apart ..t was zeker 20+ graden in de auto..
Maar soms zit gewoon alles mee..
Uit een oud papierdoos was bij het wegbrengen een heel klein doosje in de kofferbak blijven liggen..met een pen gaten er in gedrukt en het doosje bij het ziekenhuis verstopt op een onvindbare schaduwrijke plek..Na bezoekuur weer opgepikt...en rond 17.15..uur heb ik hem gelukkig bij het vogelhospitaal af kunnen leveren..hij woog 130gr. en was behoorlijk levendig..
Zou graag weten hoe het gaat nu maar daar ga ik dan toch niet voor bellen..