Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ohhh die had ik hier nog zo goed als nieuw voor je liggen  :-[ die Nokia! Manlief vond het waardeloos dat Windows systeem, omdat er weinig Apps zijn die er op werken. Dus dat moest toen toch een Aaaai Phone worden. Volgens mij zat er juist wel een hele goede camera op toch?
Jantina schreef: Ohhh die had ik hier nog zo goed als nieuw voor je liggen  :-[ die Nokia! Manlief vond het waardeloos dat Windows systeem, omdat er weinig Apps zijn die er op werken. Dus dat moest toen toch een Aaaai Phone worden. Volgens mij zat er juist wel een hele goede camera op toch?
Aggrrrrrrrrrr, dat meen je niet?!?! Jeetje ja, die had ik wel over willen nemen... Te laat...
Jantina schreef: Ohhh die had ik hier nog zo goed als nieuw voor je liggen  :-[ die Nokia! Manlief vond het waardeloos dat Windows systeem, omdat er weinig Apps zijn die er op werken. Dus dat moest toen toch een Aaaai Phone worden. Volgens mij zat er juist wel een hele goede camera op toch?
Is het ook een 630 Jantina?

Ja, ik had dat ook gelezen, dat de camera wel goed was, maar ik vind het dus een beetje tegenvallen?
Lizzy schreef: Is het ook een 630 Jantina?

Ja, ik had dat ook gelezen, dat de camera wel goed was, maar ik vind het dus een beetje tegenvallen?
Ik moet ook een geweldige camera hebben en dat is het bij lange na niet. Maar wel beter dan de vorige. Je moet ze zien als wat ze zij, een camera altidj bij de hand in je telefoon. Wil ik goeie foto's maken zal ik Canon even moeten pakken. Voor de rest, die snelle momenten voldoet de aaifoon prima.
Angelique schreef: Ik moet ook een geweldige camera hebben en dat is het bij lange na niet. Maar wel beter dan de vorige. Je moet ze zien als wat ze zij, een camera altidj bij de hand in je telefoon. Wil ik goeie foto's maken zal ik Canon even moeten pakken. Voor de rest, die snelle momenten voldoet de aaifoon prima.
Ik had ook niet het idee dat ik er mijn camera mee kon vervangen hoor, dit is inderdaad lekker voor dat je toch even een fotootjes kunt knippen. Maar nou ja, ik had toch iets beter verwacht.

Heb geen verwachtingen :biggrin2:
Lizzy schreef: Is het ook een 630 Jantina?

Volgens mij wel hoor, een recente Nokia Lumia, maar er stond mij iets bij dat er juist een super goede camera op zou zitten... Ik zal 'm eens opzoeken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door