Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door EliScooby
Anne in Duitsland schreef: Ik ga je morgen met mijn NLse mobieltje bellen, vanuit Duitsland, zonder landcode. Ben heel benieuwd, want ik meende ook dat je altijd een landcode moet gebruiken als je met je NLse mobieltje uit het buitenland telefoneert!
Dat werkt dan dus niet, je belt van Doitsland naar Nederland, dus moet je er +31 voor zetten. Als je nu 06247 etc belt, bel je iemand uit Worms.
Door Mowgli
Mini's 3-tal schreef: Dat werkt dan dus niet, je belt van Doitsland naar Nederland, dus moet je er +31 voor zetten. Als je nu 06247 etc belt, bel je iemand uit Worms.
je kunt dus jezelf (vaste net) met je Nederlandse mobieltje bellen zonder +49 :D
Door Anne in Zweden
Mini's 3-tal schreef: Dat werkt dan dus niet, je belt van Doitsland naar Nederland, dus moet je er +31 voor zetten. Als je nu 06247 etc belt, bel je iemand uit Worms.
O. Nou, dan bel ik Mowgli wel. Motte toch nodig weer eens beppen! :biggrin2:
Door Kaela
Nou, zo dom was mijn vraag niet als er 2 pagina's over volgeschreven kunnen worden  :biggrin2:.

Ik neem gewoon het netnummer mee en we zien het wel. Want he, we gaan dat uiteraard in zijn geheel NIET nodig hebben, omdat Stinker gewoon heelhuids en gezond gaat blijven. (Ik vind het stiekem wel een beetje spannend, maar hou deze positieve formulering in het hoofd!)
Door Lil
Hiero in de grensstreek vaak het geval vanuit buitenland naar nl en ik kom er geen wijs uit. Dan lukt het wel zonder landcode en dan weer niet. Zet dus overal de landcode voor en dan doet ie ut (meestal...)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door