Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef: Het borrelt en het stinkt hier. De knakworsten, de warmte, de stress of alle drie zorgen toch voor wat interne problemen bij ons trouwe viervoetertje. Heel fijn...Hoop dat het snel weer voorbij gaat.
pallas schreef: Hoop dat het snel weer voorbij gaat.Het borrelen en stinken is voorbij. We zullen straks zien of hij er nog iets uit moet werken. Hij is verder happy en actief, dus het zal wel weer over gaan!
pallas schreef: In de categorie "moeilijker kunnen we het niet maken..."Hm, dat is ook niet leuk. Want kunst is wel heel erg vaag. Maar misschien gaat het puur om dat je inderdaad met kunst bezig bent (schilderen, op welke manier dan ook) en niet in dat atelier houseparties gaat geven ofzo? Of denk ik dan weer te optimistisch?
Ben bezig om een eigen atelier te bemachtigen. Huur nu tijdelijk een klein atelier tot 1 okt, maar wil graag de omslag gaan maken en zelf een ruimte huren.
tja en dan kom je in de ambtelijke molen terecht hè.
Nu moet ik me gaan inschrijven en werken van mij laten beoordelenWat er dus op neer komt dat een ander gaat bepalen of het wel kunst is..... Iets wat ik niet zo fijntjes vind zeg maar
![]()
Informatie vinden gaat ook niet echt van een leien dakje...dus weer mailtjes de deur uit enz enz.
Ik probeer maar niet te veel piekeren en gewoon stug doorgaan. Maar gut....wat kunnen ze er toch moeilijk over doen zeg. Ik wil graag....heb plannen en kan het betalen.....wat willen ze nog meer?![]()
fem fatale schreef: Spannende tijden achter de rug, maar vandaag gehoord dat mijn baan blijft bestaan. En ook van mijn 3 directe collega's en het team wordt ook niet opgesplitst ofzo. Erg fijn.Ooh dat was idd even spannend.
fem fatale schreef: Ja superfijn. Want daarmee behoud ik volgend jaar ook mijn WaJongstatus. Ik ben niet onverdeeld blij met die status (en vooral niet met dat ik volledig afgekeurd ben), maar zolang ik onder het UWV val, mag ik rijlessen blijven volgen en zit er in de toekomst ook een auto in. Dat zou echt onwijs fijn zijn.Dat zou heel fijn zijn zeg!
fem fatale schreef: Ja superfijn. Want daarmee behoud ik volgend jaar ook mijn WaJongstatus. Ik ben niet onverdeeld blij met die status (en vooral niet met dat ik volledig afgekeurd ben), maar zolang ik onder het UWV val, mag ik rijlessen blijven volgen en zit er in de toekomst ook een auto in. Dat zou echt onwijs fijn zijn.Wat goed!!!
fem fatale schreef: Ja superfijn. Want daarmee behoud ik volgend jaar ook mijn WaJongstatus. Ik ben niet onverdeeld blij met die status (en vooral niet met dat ik volledig afgekeurd ben), maar zolang ik onder het UWV val, mag ik rijlessen blijven volgen en zit er in de toekomst ook een auto in. Dat zou echt onwijs fijn zijn.Baan behoud en zicht op eigen vervoer is wel heel erg fijn! Duim dat het allemaal goed gaat verlopen