Tsja.....

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
inge58 schreef: Ik had een Tervuerense herder,werkelijk de grootste doos allertijden. Ik kwam een keer een man tegen met een peuter aan de hand. Die man zei tegen dat kindje: " kom maar gauw bij papa,want die hond eet kindjes..."Ik hoop dat dit een grapje is! Zo niet,wat een slechte vader,hoe maak je een kind bang voor honden/dieren!
Tsja.....![]()
Summerditches schreef: Het is inderdaad vreselijk hoe vals ze worden van bloed..en dan ook vooral zo'n enorme agressie naar kinderen toe..Ja tuurlijk die horen vlees zonder bloed te krijgen......dat weet je toch wel!!
ff zonder gekheid..ik vind het eigenlijk toch wel heel erg triest dat iemand die zich bij de "kenners"aan het orienteren is voor voeding geen passend advies hulp/krijgt maar dit soort achterlijke onwaarheden wordt verteld..In mijn kennissenkring is er ook iemand die alles wat de dierenarts zegt over voeding voor waarheid aanneemt..
Maar ja aangezien ik tegenwoordig via de radio reclame hoor dat bulldoggen andere brokken moeten dan herders i.v.m. de vorm van hun neus..kijk ik nergens meer van op![]()
![]()
![]()
..dan zullen bulldoggen ook wel ander vlees moeten hahahaha
Thurin schreef: Ja tuurlijk die horen vlees zonder bloed te krijgen......dat weet je toch wel!! :DIn normaal vlees zit geen bloed, dus dat is gemakkelijk haha.