Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
Mowgli schreef: +1

Afbeelding

:dribble: :dribble: :naughty: :biggrin2:
Goedgekeurd!!!!

Dat noem ik trouwens haar hebben ;)
Door zhiva
Kaal is niets op tegen, uitdunnend heb ik iets meer moeite mee, maar ook dat is niets wat een tondeuse niet kan oplossen  :biggrin2:

@Kaela hoe ontvelt men een haan : poten eraf knippen met de snoeischaar, kop eraf (lukt ook met snoeischaar) vleugels eraf knippen bij het gewrichtje,  sneetje over borstkas, vingers ertussen wurmen en strippen  ;)  Duurde bij mij ook maar 3 hanen voor ik het trukje doorhad hoor  :biggrin2:
Door Kaela
zhiva schreef: Kaal is niets op tegen, uitdunnend heb ik iets meer moeite mee, maar ook dat is niets wat een tondeuse niet kan oplossen  :biggrin2:

@Kaela hoe ontvelt men een haan : poten eraf knippen met de snoeischaar, kop eraf (lukt ook met snoeischaar) vleugels eraf knippen bij het gewrichtje,  sneetje over borstkas, vingers ertussen wurmen en strippen  ;)  Duurde bij mij ook maar 3 hanen voor ik het trukje doorhad hoor  :biggrin2:
Poten eraf: check
Kop eraf: gaat ook per ongeluk als je veren aan het trekken bent  :-X

Jasje uitdoen: klinkt niet heel moeilijk.

Als  onze kaalgeplukte voorraad op is, dan zullen mijn collega kippenslachter en ik eens oefenen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door