Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Saskia-
:-* Sterkte met en voor oma, MT.

Hier een rondje hond(enspullen) wassen. Biabed weer schoon, schaap hangt aan de lijn, hondendekens zitten in de was en ook Wodje is weer fris gewassen. Tot groot verdriet van haarzelf.  ::)
Nu nog even de stofzuiger en dweil door het huis en dan vind ik het prima voor vandaag.  :biggrin2:
Door Kaela
Vanmorgen tweede les hoopers gehad. Was leerzaam. Had me ingesteld op neus-in-het-gras en dat kreeg ik ook. Maar nu was ik beter voorbereid en hebben we dingen kunnen bedenken en proberen waardoor het beter ging. Laatste oefening hebben we super kort gehouden en ging super goed, dus dat was een hele mooie afsluiting.

Daarna "eventjes" naar mijn ouders gereden. Mijn vader wilde al heel lang een nieuwe familiefoto. We zijn naar een nieuw parkje gegaan en daar hebben we heel leuk wat foto's kunnen maken. Toen nog even een slokje drinken bij mijn ouders en weer terug naar het noorden gereden. Oscar was super braaf in de auto steeds en is nu met een volle buik lekker neergeploft. Net als ons, ff bijkomen!
Door Pluto
Busje opgehaald, onderweg naar Hengelo nog een motorrijder gezien die op de A50 was gaan liggen..... :-X niet om uit te rusten maar omdat hij werd aangetikt door een van baan wisselende auto...... In Hengelo geknuffeld met J&J, ook met P&E. Koffie gedronken, bankje in busje en weer terug. Nu wachten tot de hondjes inschikken zodat ik ook op de nieuwe bank mag.... :biggrin2:
Door Kaela
Pluto schreef: Busje opgehaald, onderweg naar Hengelo nog een motorrijder gezien die op de A50 was gaan liggen..... :-X niet om uit te rusten maar omdat hij werd aangetikt door een van baan wisselende auto...... In Hengelo geknuffeld met J&J, ook met P&E. Koffie gedronken, bankje in busje en weer terug. Nu wachten tot de hondjes inschikken zodat ik ook op de nieuwe bank mag.... :biggrin2:
Wij hadden vandaag bijna een motorrijden op de motorkap. Hij reed op de linkerbaan, wij rechts. En hij had niet gezien dat de auto's voor hem heel langzaam gingen opeens. Dus hij week uit en dat scheelde niets. Brrrrr, eng.
Door rosmin
heerlijke luie zondag,
beetje onkruid gewied
lekker met Sam gelopen
wasje gedraaid
en verder gelezen in Asterix en de waarheid,
erg leuk, de strips bekeken vanuit historisch perspectief
Door Aradia
Rustig ontbeten. Wat wasjes gedraaid. Met Ega samen begin gemaakt aan nieuwe kattenren op dak. Stuk met hond gelopen in Aboretum Assen en het eten nog lekkere Mc Flurry wezen eten. Nu bakkie leut!!
Door -Annemarie-
rosmin schreef: is het een levend poppenhuis?
Wij volgden zaterdag de multimediatour; je wordt per kamer 'rondgeleid'. Goed gedaan, en helemaal van deze tijd.  :)

Een belevenis voor jong en oud
Het 'Poppenhuis' brengt je naar het Drenthe van de 18de eeuw. Een tijd waarin pruiken in de mode waren en er nog geen elektriciteit was. Communicatie ging via postduiven en etiquette voerde de boventoon. Een bezoek aan dit huis is een belevenis voor jong en oud, die alle zintuigen prikkelt. Een historische ontmoeting met de wereld van 250 jaar geleden, die je niet snel vergeet! In elke kamer valt er iets te beleven en er zijn veel doe-activiteiten. Met recht stijlkamers 2.0! Dankzij de deelnemers van de BankGiro Loterij en de steun van verschillende Drentse families kunnen we dit deel van de Drentse geschiedenis vertellen.

Poppen komen tot leven
De eigenaresse van het 'Poppenhuis', gespeeld door actrice Liz Snoijink, laat je kennismaken met haar 'poppen': de voorname familie Van Lier en hun personeel. Je kiest zelf tijdens een verrassende multimediatour welke bewoner je rondleidt. Wordt het meester Johannes Van Lier, dochter Barbara, kokkin Tallegien of een van de andere bewoners? Aarzel niet te lang, want er moet nog zoveel gebeuren. De kamers moeten worden gestoft, het zilverwerk gepoetst en er moet een smakelijk feestmaal bereid worden. Stadhouder Willem V komt namelijk op bezoek! De keuze is aan jou.

Bron: http://www.drentsmuseum.nl/poppenhuis/b ... nten0.html
Door eelke
Zo, weer thuis :)

Gisteren naar het titeren geweest. 'Smiddags met mijn moeder naar de milieu straat. Daarna door naar een surprise bbq voor een bijna 30'er.
Moe in bed geknald, hondjes mee, en toen was het ineens kwart over 11  :o opgestaan, met wat tempo ontbeten en gedoucht, boodschappen gedaan, en op naar oost brabant. Daar op de amerikanen meeting veeeeeeeeeeeeeeeel mooie auto's gezien.
Toen naar de kijk afspraak van een andere auto gereden, in limburg. Daar een tijd gereden, en gepraat, en gekeken. Die mensen hadden ook honden, die ze binnen hebben gedaan en toen mochten Joep en Gijs ook lekker los. Omdat die al vanaf half 2 of in de auto zaten, of ze vlak bij ons moesten lopen want druk, waren die maar wat blij!

Nu weer net thuis. Op de terug weg de guppen nog ff los het bos in gegooid, en die zijn nu aan het eten. Kunnen we daarna allemaal knock out.
Door Arkay
was vandaag vroeg op, mn jongste dochter kreeg buisjes in beide oren.
Daarna thuis op de bank met de dame tegen me aan, mn man is de auto af gaan spuiten en onze jongste zoon ophalen bij oma.
Kort boodschapje en daarna gegeten en eventjes lekker in het warme/hete zonnetje gezeten.
Nu is manlief met de klientjes de keukendeurtjes een sopje aan het geven, hopelijk de rest van de dag ook rustig en hoop voor dochterlief dat ze vannacht geen last van dr oren krijgt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door