Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
Skyline schreef: Vuil rooster waardoor warmte slecht weg kan
Daar dacht ik inderdaad ook aan.
Roosters even goed uitzuigen en ook daar waar de vriezer tegen de muur staat even goed afzuigen en afnemen?
Door **Jolanda**
Zeker, heel fijn! Heeft me wat extra hartslagen gekost en een tijdelijke hoge bloeddruk.
Tis ook wat met die vriezers, ze zijn bedoeld om te koelen, maar soms kosten ze je ook wat zweetdruppels.

Ik vraag me alleen af wat het geweest is, maar het belangrijkste is dat ie het weer doet.
Door Anne in Zweden
Hou 'm de komende tijd wel nog even in de gaten. Ik had een tijdje geleden een koelkast die begon te vriezen. Na een beetje rondpeuteren deed ie het op wonderbaarlijke wijze ineens weer goed, maar een week of zo later was het weer hommeles. We hebben er nu een tijdschakelaar bij, steeds twee uur aan gevolgd door twee uur uit, zodat hij nooit te koud wordt, maar bij een niet goed vriezende vriezer is dat natuurlijk geen optie.

Let dus even op of hij ook echt blijft vriezen, en of het geen tijdelijke oprisping van goed gedrag is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door